NES THERAPIE

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
Johan

NES THERAPIE

Bericht door Johan » za 24.11.2007 00:00

Beste lotgenoten,

Is er iemand die ervaring heeft met NES-THERAPIE?

Het doel van NES therapie is herstel van het Lichaamsveld, waardoor het zelfgenezende vermogen van het lichaam ondersteund wordt.

Wil je er meer over weten kijk even op Google.
Deze therapie wordt vrijwel door alle zorgverzekereraars vergoed.

Ben heel benieuwd of er iemand met Tinnitus en/of hyperacusis deze NES-therapie heeft geprobeerd en of het enig effect heeft gehad.

Groeten,

Johan

Kees

Re: NES THERAPIE

Bericht door Kees » za 24.11.2007 11:58

Johan schreef:Beste lotgenoten,

Is er iemand die ervaring heeft met NES-THERAPIE?

Het doel van NES therapie is herstel van het Lichaamsveld, waardoor het zelfgenezende vermogen van het lichaam ondersteund wordt.

Wil je er meer over weten kijk even op Google.
Deze therapie wordt vrijwel door alle zorgverzekereraars vergoed.

Ben heel benieuwd of er iemand met Tinnitus en/of hyperacusis deze NES-therapie heeft geprobeerd en of het enig effect heeft gehad.

Groeten,

Johan
Beste Johan,

Ik heb hier nog nooit van gehoord.
Dit is de eerste keer dat ik hiervan hoor.
Ik kan je dus helaas niet verder helpen met je vraag.
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

Johan

Bericht door Johan » za 24.11.2007 15:35

Beste Kees,

Mijn fysiotherapeut kwam ermee. Het kan misschien het oorsuizen doen verminderen. Voor mij is deze therapie ook geheel nieuw. De is vrijveel op internet te vinden over deze therapie. Als behandelaars zijn aangesloten bij de MBOG krijg je vrijwel door alle zorgverzekereraars vergoeding.
Voor meer info kijk even op de volgende sites:

http://www.uitdaging.net/gezond/Holisti ... _scan.html
http://www.centrumhethof.nl/centrumheth ... 276231&s2=&

Groeten,

Johan

Longosan

Bericht door Longosan » za 24.11.2007 18:50

Johan,

best wel interessant allemaal, en als de zorgverzekeraar het vergoedt, gewoon doen!!!

SalF
Let op: dit produkt kan enige sporen van T & H bevatten!!

babs

Bericht door babs » za 19.04.2008 18:35

Als ik iets hoor over een nieuwe therapie, gegeven door holistische begeleiders, die je snel, en radicaal van je klachten kunnen afhelpen....gaan bij mij bellen rinkelen die zeggen.. kijk uit...doe het nog even niet...vraag eerst nog wat andere dingen aan jezelf ...
Oorsuizen is een kwestie van aandacht.
Als je er niet de goede aandacht aan geeft en te veel dingen aan behandelaars (regulier of alternatief) overlaat zonder je zelf tot het uiterste in te spannen,ben je wel veel geld armer straks en veel verloren tijd is niet meer in te halen.
Net als met alle andere ziektes is het met het gehoor ook hetzelfde gesteld, ziekte komt niet opeens, het heeft een oorzaak en die kan behoorlijk ver weg liggen van het moment dat de klacht tot uiting komt.
Het is dus voor de handliggend dat de weg naar genezing echt behoorlijk veel tijd in beslag neemt.
Als de acceptatie al lukt is er al een weg naar meer ontspanning geopend, daarna de volgende stap.
Ik heb er ook behoorlijk lang over gedaan....
Het resultaat is dat er een geheel eigen weg is ontstaan, die zeker de moeite waard is om mee te leven, ook al wijkt die erg af van de meer gangbaardere manieren van leven.

thijs

Bericht door thijs » zo 20.04.2008 09:42

Het is werkelijk van de gekke dat zorgverzekeraars dit soort onzin vergoeden.. Dat betekent dus dat iedereen meebetaalt aan therapiën die geen bewezen werking hebben, behalve op de portomonnee van degenen die ze uitvoert.

Voor de believers, kijk dit eens zou ik zeggen.. http://video.google.com/videoplay?docid ... pr=goog-sl

babs

Bericht door babs » zo 20.04.2008 10:03

Juist!
gr babs

JV
Contacteer:

Bericht door JV » zo 20.04.2008 10:16

Als zoiets helpt bij je T. dan is waarschijnlijk sprake van een 'placebo-effect'. Verder lijkt het mij ook totale onzin en ik sluit me aan bij wat Thijs en Babs gezegd hebben hierover...

:-)
Info? Tinnitus? -----> www.jvrijsen.nl

babs

Bericht door babs » zo 20.04.2008 16:03

Johan, het werkelijke herstel van een lichaamsveld zoals jij dat noemt, is een weg die van binnenuit plaats vindt.
Al het andere is illusie en /of tijdelijk...
Maar, dat wil niet niet zeggen dat iets tijdelijks van buitenaf je niet uit een cirkel vandaan kan halen...
Lees ook eens op je gemakje op mijn site het stukje wat ik heb geschreven over de ademhaling.
Niets brengt je sneller dichterbij jezelf als de ademhaling.
vrgr Babs

annelies E

Bericht door annelies E » zo 20.04.2008 22:48

Hallo allemaal. Beste mensen, laten we wel wezen, als er een middel of therapie bestaat, die ons van onze kwalen, zou verlossen, lopen we elkaar te verdringen, om geholpen te worden.
Iederéén zoekt een remedie, die in zijn of haar straatje past.
Rust, acceptatie, ontspanning zijn al bewezen remedies, maar er kan nog veel meer bestaan, waar we (nog) geen weet van hebben.
Als je ziet hoeveel chemische troep er tegenwoordig aan ons voedsel, wordt toegevoegd, waardoor er heel veel allergieën, zich ontwikkeld hebben.
Voor hetzelfde geld nemen we vaak iets tot ons, wat onze piepen of overgevoeligheden voor geluid, mede beïnvloeden, zonder het te weten.
Tegen Johan, zou ik zeggen, joh als het je aanspreekt, zou ik het proberen, laat je ervaring aan ons weten.
Misschien zijn er nog meer, die het aanspreekt, juist de ervaring van mensen, die iets proberen, geven een ruimer beeld, wat wel en niet helpt.
Om direct maar iets af te schrijven, vind ik te kort door de bocht.
Net als Jozé, vind ik, dat je gewoon, moet proberen wat je aanspreekt.
Groetjes Annelies
Ervaring is de optelsom, van alle vergissingen, die je begaan hebt.

sen

Bericht door sen » ma 21.04.2008 09:50

mooi verwoord annelies,johan,laat je wat van je horen,ga er voor :cool:

Je kan van iedereen leren, maar vorm tenslotte zelf je eindbesluit. Volg niemand, wees trouw aan jezelf

Plaats reactie