AtlasPROfilax helpt dat?

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
rob51

AtlasPROfilax helpt dat?

Bericht door rob51 » do 13.01.2011 07:15

Nu 51 jaar en al zo'n 6 jaar last van oorsuizingen die variëren in "volume" en soort (suis, ruis, piep, rinkel) ga ik dit eens proberen

Waarom?
Lange tijd (vanaf 2001 ongeveer) heb ik last gehad van klachten die voortkomen uit de nek en schouders, hiervan is nu het oorsuizen en de migraine nog over, ik heb veel gelezen over de AtlasProfilax en vind het verhaal aannemelijk, vooral als je veel baat hebt gehad bij manuele therapie dan voel je dat, als onze gewrichten niet vrij staan, er klachten komen.

Mijn rugklachten kwamen rond mijn 20 levensjaar opzetten en dan probeer je van alles want je bent jong en dit hoeft toch niet? uiteindelijk is er een spondiolyse uitgevoerd toen ik 29 was, dit heeft wel voor die rugklachten geholpen.

Maar echt lekker in mijn botten voelde ik mij nooit meer,

Het oorsuizen is tot nu toe de meest vervelende, steeds weer moet je het maskeren door andere geluidsbronnen (radio, tv enz.) en de serene stilten van een bergweide of de natuurgeluiden van een stil bos worden altijd verstoord.
Jullie zullen ongetwijfeld dit gemis ook hebben en naar die "rust" in je oren verlangen.

Een paar keer (deze week nog 10 januari 2011) heb ik de stilte weer eens gehoord (eeeh??!) ik ging in bed liggen en ineens was de suis weg hoewel dit keer aan 1 oor, na een seconde of 10 kwam dan weer een piep die gemoduleerd overging in het vertrouwde/gehate suizen.

Dit gaf voor mij wel de doorslag dat het wel eens een fysiologische oorzaak kon hebben (bij mij dan) dus ben ik mijzelf gaan informeren over de AtlasPROfilax.

beseffend dat het wellicht helemaal niets doet voor de Tinnitus hoop ik baat te hebben bij de Atlas PROfilax.

Zoals met dit soort FORUMS vaak gebeurt lopen ze nog wel eens van onderwerp af toch wil ik proberen geregeld hier te posten en het geheel in het licht van de AtlasPROfilax te houden, hier kunne we trouwens allemaal in bijdragen.

agenda:
13-jan. inschrijving opgestuurd naar drs. W.van den Berg in Lelystad

tot ziens op het scherm.....
ROB

Maartje

Bericht door Maartje » do 13.01.2011 13:22

Ik geloof dat Brederordie dit ook eens heeft gedaan.
En ErikV zie hier.

Maartje
Troubles which are not expressed in tears, make other organs cry. (Hans Greuel)

Lisanna

Bericht door Lisanna » zo 05.02.2012 14:57

En ben je al geweest? Ik zit er ook over na te denken...

Plaats reactie