Tone van Newnordic.com

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
Johan

Tone van Newnordic.com

Bericht door Johan » vr 12.10.2012 11:32

Beste Lotgenoten,

Is er iemand die ervaring heft met dit produkt Tone?

Tone is een nieuw natuurlijk product dat zorgt voor een goede doorbloeding van de oren, hetgeen lijftijdsgebonden gehoorverlies kan helpen voorkomen.

De combinatie van kruidenextracten en mineralen zorgen voor een goede elektrolytenhuishouding en neurotransmissie in het binnenoor.

Bevat onder andere magnesium, vitamine B3, bosbes en galanga.

meer info op
http://www.vitaminstore.eu/vitaminen/22 ... rdic-Tone/

Groeten,

Johan

JanJohannes

Re: Tone van Newnordic.com

Bericht door JanJohannes » za 13.10.2012 11:19

Geen ervaring mee.
Wel pycnogenol geslikt, deed niets.
Ben nu met ginkgo biloba bezig, doet ook nog niets.
Probeer die Tone anders eens en laat het hier weten.

Groet, Hans.

udo j

Bericht door udo j » zo 14.10.2012 12:01

De ingredienten krijgen we hoofdzakelijk wel binnen denk ik. Alleen bosbes en boekweid in mijn geval niet.

maar misschien de afgestemde combinatie wel effect kan geven. Geef het een kans zou ik zeggen.

mvg udo

Johan

Bericht door Johan » ma 15.10.2012 13:35

Ik heb ze morgen binnen
2x daags een tablet
zitten 60 tabletten in, dus voor
een maand. Kijken of dit enig
effect heeft. Ik heb niet de illusie dat
dit een wondermiddel is.

Zodra ik meer weet zal ik het jullie
melden.

Johan

hendrik1

Bericht door hendrik1 » ma 15.10.2012 15:00

Johan, is het echt 2 maal daags?
Er staat; 2 tabletten 1 maal per dag met een glas water en bij een maaltijd. Lees de toegevoegde link en gebruik!

Hier zou ik graag nog bij aansluiten: Fijn dat je je ervaringen hier deelt. Maar dat hoeft niet voor iedereen te gelden. Persoonlijk zou ik dergelijke middelen in overleg met een homeopaat of natuurarts, of iemand met kennis van deze zaken en goed kunnen onderzoeken. Het zo maar wat aanrommelen met kruiden, mineralen, magnesium bv, is in mijn ogen niet echt aan te bevelen.
Ik geloof ook niet meer zo in 1 product met eenzelfde concentratie die voor grote groepen mensen met een klacht zou werken. Het klinkt misschien wat raar om dat te horen uit de pen van iemand die zelf een alternatieve/holistische praktijk heeft. Maar deze middelen hebben werkzame ingredienten en de vraag is of een dergelijke concentratie en gebruiksaanwijzing, voor jou in jou situatie de juiste is.
Ik begrijp erg goed dat het van alles willen proberen om van een tinnitus af te komen, of er minder last van te hebben, een nobel en soms gewoon noodzakelijk streven is. Na een 10 a 15 jaar zelf leven met een tinnitus hoef je me dat niet meer te vertellen.

Mijn insteek is echter dat medicijnen, en ook deze middelen, niet zomaar even ingenomen zouden moeten worden zonder overleg met iemand met wat medische ervaring of zicht op werking. En dat kan natuurlijk best vanuit de alternatieve hoek zijn. Voor mezelf gebruik ik bv een spierspanningstest om dingen te onderzoeken.
maar dat doe ik alleen voor mezelf, die gebruik ik in mijn praktijk niet omdat ik dat niet kan verantwoorden.
Met zomaar wat "aanrommelen"met producten weet je niet wat je aanpakt en waarom het helpt.
Er is dan gewoon kans dat je je richt op een verkeerde oorzaak of gevolg.

Sorry, af en toe kan ik het niet laten om met deze insteek te reageren. Ik hoop gewoon echt dat dit middel voor jou werkt! Gelukkig geef je het ook al aan: Illusies dat het een wondermiddel is heb je niet. Ik hoop dat meer mensen zich dat realiseren. Misschien is het wel een middel wat kan werken bij sommigen mensen met problemen met hun tinnitus en andere oorproblemen.
Hendrik

Kees

Bericht door Kees » ma 15.10.2012 19:48

Twee tabetten per dag.
Ben je met een maand ongeveer € 28,00 kwijt volgens diverse internet site's.
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

Frits

Bericht door Frits » ma 15.10.2012 22:20

Beste mensen, graag niet zulke lange regels.

Het is voor menieremensen niet lang vol te houden.

AUB wat vaker de entertoets gebruiken.
Hartelijke groet,

Frits

JanJohannes

Bericht door JanJohannes » di 16.10.2012 17:15

Beste Hendrik.

Ik begrijp dat jezelf een alternatieve/holistische praktijk hebt.
Ik begrijp tevens dat je tinnitus hebt.
Wat werkt volgens jou wel?
Ik heb twee behandelingen in een alternatieve praktijk gevolgd.
De bankrekening van de behandelaar schoot wel iets mee op.
Ik niet helaas :neutral:

Groet, Hans.

hendrik1

Bericht door hendrik1 » wo 17.10.2012 13:56

JanJohannes,
Tja, wat werkt wel?
Ik kan alleen voor mezelf praten natuurlijk.
In mijn praktijk heb ik nog geen mensen met een Tinnitus gehad.
Voor wat betreft je opmerking over de bankrekening van de behandelaar ben ik het best met je eens.
Ik ben zelf ook nog geen (alternatieve) behandelaar tegen gekomen die me van de Tinnitus af geholpen heeft.
En dus ben ik op zoek gegaan naar een voor mij passende manier om ermee uit de voeten te kunnen.

Kort door de bocht gezegd, er staan hier op het forum erg veel tips en trainingen/cursussen om met de tinnitus in het dagelijks leven uit de voeten te kunnen.
Prima tips en adviezen, een ieder pakt zijn manier eruit wat voor hem/haar werkt.
Voor mij werkt het dus erg goed om in een ontspannen "modus" te gaan draaien.
Goed op letten met stress bijvoorbeeld.
Het klinkt wat vaag of zweverig misschien, maar wat mij erg goed heeft geholpen is meditatie en naar de geluiden/piep, toe te durven gaan.
Ze mogen er zijn wat mij betreft.
Dat is niet het willen negeren van de piep, maar de piep is er.
Nu heb ik misschien ook wel het "geluk" dat ik een wisselende Tinnitus heb, soms luider en soms zachter.
Heel soms hoor ik hem zelfs niet.
Op een ander moment moet ik mijn vrouw vragen wat harder te praten om boven de piep uit te komen.

En ik heb dus ontdekt dat er verschillende momenten zijn waardoor de tinnitus ontstaat.
Soms is er opeens die tinnitus na het gapen of krachtig kauwen, ik heb wat ruimte in de kaakgewrichten.
Die knallen dus soms echt hoorbaar! Met een harde piep als gevolg.
En die piep kan echt lang aanhouden.
Na een auto-ongeluk had ik een hersenkneuzing en hersenletsel. Daar speelt stress en veel dingen gelijktijdig willen doen is een punt.
En ik heb last van slijtage in rug en nek, dus plotselinge bewegingen tijdens het scheren met mijn hoofd, geeft ook verergering van de Tinnitus.

Doordat ik dus een drietal reden heb kunnen vinden waarom ik die knallende piep dan weer hoor kan ik het naast me zetten.
Net zoals ik dat ook doen wanneer ik last van mijn rug of nek heb.
En soms is die piep er gewoon zonder dat ik een aanleiding kan vinden.
Tot nu aan toe heb ik na een 15 jaar er nog steeds, en meestal wel, een vorm of houding mee kunnen vinden.
Maar ik begrijp dus erg goed dat het je af en toe over de schoenen kan lopen!

Ik heb in de afgelopen tijd wel mensen gesproken met een tinnitus, en ik was benieuwd of een korte simpele vorm van ontspannen/mediteren, verlichting zou kunnen brengen.

Ik ga me eens bezinnen op deze vraag van je.
Misschien een keer met een paar mensen "proef draaien" om het effect te proberen?
Dit kan ik dan doen in omgeving De Bilt of Assen Groningen.
Ik wil daar dan niks aan verdienen.
Wel huur ik per dagdeel dan een ruimte elders en dat kost een 10 a 15 euro per dagdeel.
Meer kosten zijn er dan niet.
Omgeving De Bilt/Utrecht zou bij iemand thuis moeten.
Of bv in een buurt of clubhuis, daar schijn je ook voor een paar euro ruimte te kunnen huren.

Ik kom er in een eigen item nog op terug.
Hendrik

hendrik1

Bericht door hendrik1 » wo 17.10.2012 13:58

Frits,
Is mijn bovenstaand stuk makkelijker te lezen?
Ik zal proberen te letten of de manier van schrijven en lange zinnen.
En een Enter gebruiken.
hendrik

JanJohannes

Bericht door JanJohannes » wo 17.10.2012 19:44

Dag Hendrik.

Fijn bedankt voor je lange reactie.
Ik heb er overigens niets op tegen dat mijn behandelaars
iets verdienen aan mijn behandeling.
Ik heb verschillende geprobeerd waarna mijn tinnitus
echter als voorheen plaagt.
Ik ben het met je eens dat ontspanning weliswaar de kwaal
niet verhelpt maar wel kan verlichten.
En verder voorkomt het domweg dat je knettergek van die herrie wordt.
Sinds maart j.l. doe ik aan mindfulness en sinds
een week doe ik aanvullende oefeningen waarbij
de nadruk meer op mijn lichaam en minder op mijn geest (hoofd!) komt
te liggen.
Het schijnt dat mensen met tinnitus doorgaans de lat hoog leggen,
stressgevoelig zijn etc. etc.
In die "categorie" mensen hoor ik overduidelijk thuis.
Door veel ontspanning (ook fietsen) naast mijn dagelijkse werkzaamheden
te zoeken zorg ik momenteel weer goed voor mijzelf.
Ook dat lost de kwaal niet op maar maakt het leven min of meer dragelijk.

Groet, Hans.

genevieve

Bericht door genevieve » di 23.02.2016 16:23

hendrik1 schreef:JanJohannes,
Tja, wat werkt wel?
Ik kan alleen voor mezelf praten natuurlijk.
In mijn praktijk heb ik nog geen mensen met een Tinnitus gehad.
Voor wat betreft je opmerking over de bankrekening van de behandelaar ben ik het best met je eens.
Ik ben zelf ook nog geen (alternatieve) behandelaar tegen gekomen die me van de Tinnitus af geholpen heeft.
En dus ben ik op zoek gegaan naar een voor mij passende manier om ermee uit de voeten te kunnen.

Kort door de bocht gezegd, er staan hier op het forum erg veel tips en trainingen/cursussen om met de tinnitus in het dagelijks leven uit de voeten te kunnen.
Prima tips en adviezen, een ieder pakt zijn manier eruit wat voor hem/haar werkt.
Voor mij werkt het dus erg goed om in een ontspannen "modus" te gaan draaien.
Goed op letten met stress bijvoorbeeld.
Het klinkt wat vaag of zweverig misschien, maar wat mij erg goed heeft geholpen is meditatie en naar de geluiden/piep, toe te durven gaan.
Ze mogen er zijn wat mij betreft.
Dat is niet het willen negeren van de piep, maar de piep is er.
Nu heb ik misschien ook wel het "geluk" dat ik een wisselende Tinnitus heb, soms luider en soms zachter.
Heel soms hoor ik hem zelfs niet.
Op een ander moment moet ik mijn vrouw vragen wat harder te praten om boven de piep uit te komen.

En ik heb dus ontdekt dat er verschillende momenten zijn waardoor de tinnitus ontstaat.
Soms is er opeens die tinnitus na het gapen of krachtig kauwen, ik heb wat ruimte in de kaakgewrichten.
Die knallen dus soms echt hoorbaar! Met een harde piep als gevolg.
En die piep kan echt lang aanhouden.
Na een auto-ongeluk had ik een hersenkneuzing en hersenletsel. Daar speelt stress en veel dingen gelijktijdig willen doen is een punt.
En ik heb last van slijtage in rug en nek, dus plotselinge bewegingen tijdens het scheren met mijn hoofd, geeft ook verergering van de Tinnitus.

Doordat ik dus een drietal reden heb kunnen vinden waarom ik die knallende piep dan weer hoor kan ik het naast me zetten.
Net zoals ik dat ook doen wanneer ik last van mijn rug of nek heb.
En soms is die piep er gewoon zonder dat ik een aanleiding kan vinden.
Tot nu aan toe heb ik na een 15 jaar er nog steeds, en meestal wel, een vorm of houding mee kunnen vinden.
Maar ik begrijp dus erg goed dat het je af en toe over de schoenen kan lopen!

Ik heb in de afgelopen tijd wel mensen gesproken met een tinnitus, en ik was benieuwd of een korte simpele vorm van ontspannen/mediteren, verlichting zou kunnen brengen.

Ik ga me eens bezinnen op deze vraag van je.
Misschien een keer met een paar mensen "proef draaien" om het effect te proberen?
Dit kan ik dan doen in omgeving De Bilt of Assen Groningen.
Ik wil daar dan niks aan verdienen.
Wel huur ik per dagdeel dan een ruimte elders en dat kost een 10 a 15 euro per dagdeel.
Meer kosten zijn er dan niet.
Omgeving De Bilt/Utrecht zou bij iemand thuis moeten.
Of bv in een buurt of clubhuis, daar schijn je ook voor een paar euro ruimte te kunnen huren.

Ik kom er in een eigen item nog op terug.
Hendrik
Dag Hendrik,

Ik heb je verhaal net gelezen, ik heb ook een auto-ongeluk gehad 2 maanden geleden, met airbag in mijn gezicht (daardoor kneuzing van mijn neus), maar ook licht whiplash, na 1 week ben ik wakker geworden met een zeer klein piep in mijn oren, dacht eerst aan oorontsteking, maar het was niet zo. Ik wil je later laten weten wat ik daaarna he mezelf ontdekt (maar ik moet veel eerst naar google translate surffen want mijn Nederlands is afschuwelijk). Ik moet nu buiten gaan om boodschappen te doen en ik neem helaas mijn gesuis ook!, Ik stel me voor (toch), ik ben Genevieve en francaise, jammer dat ik niet in mijn eigen taal met jou kan spreken. Tot straks dan en ik ga later (dankzij google) proberen om beter Nedrelands te schrijven! Genevieve

Plaats reactie