chiropractie

Moderators: moderator, forumadmin

robert

chiropractie

Bericht door robert » wo 23.05.2007 20:52

Ik heb 5 behandelingen gehad zonder resultaat, maar wie weet helpt het wel bij een ander

Rob
hoop doet leven

Petervanderende
Contacteer:

Chiropractie

Bericht door Petervanderende » do 21.06.2007 10:23

Beste Rob en anderen,

In de laaste Horen (magazine NVVS) staat een interessant artikel over chiropractie in relatie tot tinnitus.

Groeten Peter van der Ende

robert

Bericht door robert » vr 29.06.2007 19:36

Peter kan je mij vertellen wat er in stond over chiropractie tov tinnitus

Groetjes Rob
hoop doet leven

Petervanderende
Contacteer:

Ervaringen met chiropractie

Bericht door Petervanderende » vr 29.06.2007 21:13

Beste Rob,

Ik heb het artikel zojuist voor je op mijn website gezet.
www.oorsuizen.info/artiklen.htm hoofdstuk 5 (artikelen uit kranten en tijdschriften)

Hartelijke groeten

Peter
www.oorsuizen.info

Petervanderende
Contacteer:

Ervaringen met chiropractie

Bericht door Petervanderende » vr 29.06.2007 21:15

Dom dom.

Maaktje een foutje in de link. Het moet zijn www.oorsuizen.info/artikelen.htm.

robert

Bericht door robert » vr 06.07.2007 14:50

Beste Peter
Bednkt voor dat artikel uit de nvvs, ik heb het uitgeprint en naar mijn chiropracktiker gestuurd, ik wacht nu op zijn antwoord.

groetjes Rob
hoop doet leven

opa cor

chiropractie

Bericht door opa cor » wo 11.07.2007 18:44

ik heb naar aanleiding van bericht in Horen twee behandelingengehad en wacht op resultaat

Eelste

Bericht door Eelste » wo 08.08.2007 17:26

Ik ben door de chiropractor de laatste tijd voor mijn hoofdpijn behandeld en ik kan melden dat de hoofdpijn weg is, maar de tinnitus elke behandeling weer harder werd.
Life is not a problem to be solved but a mystery to be lived.

robert

Bericht door robert » vr 10.08.2007 15:52

Eelste
dat de T harder wordt is dat maar tijdelijk? zo ja hoe lang duurt het dan voor dat je T weer zachter wordt.

groetjes Robert
hoop doet leven

Geert

Chiropractie

Bericht door Geert » wo 15.08.2007 10:55

Beste forumleden en kenners.

Ik heb ook Tinnitus en noem hem mijn vriend "Tinus"
Ik heb er al jaren last van en ben het wel gewend geraakt maar toch..? :(
Het stuk in het blad Horen had ook mijn aandacht en vraag me dus af zou ik er baat bij hebben.
In het verhaal staat Tinnitus vanuit de nek dan zou men er baat bij kunnen hebben, bij mij komt het geloof ik niet uit de nek maar van het gehoor zelf ben langzaam laatdoof geworden en heb nu een Cochlear implantaat CI.
Hier in mijn dorp begint nu iemand met een praktijk Chiropratie mijn vrouw heeft hier nu info in gewonnen.
Ik kan nu op een diagnose gesprek komen kosten €27,50 en dan een eventuele eerste behandeling kosten €42,50 dus €70,00 samen.
Hierna moet je dan kijken of je verder gaat en dan kost de behandeling ook €42,50 maar je krijgt dan €35,00 terug van ziekenfonds tot een bepaalde hoogte heb ik begrepen.
Nu zoek ik dus eerst veel info over deze behandeling voor ik er aan begin.
Ook ga ik eerst naar mijn KNO arts wat hij er van vind.
Vandaar op dit forim.
Groet Geert

pamela

Bericht door pamela » wo 15.08.2007 13:20

IK heb vorig jaar mijn nek laten kraken omdat ik dacht dat het beter zou worden. Resultaat: 3 nieuwe geluiden erbij. Bij mij mag er dus noooooit meer gekraakt worden.

groetjes Pamela

Jose

Bericht door Jose » wo 15.08.2007 14:32

Hallo Geert,

Ik vind het heel goed van je dat je hierover eerst informeert.
En ja, de kosten zijn niet mis. Je moet trouwens wel even bij je zorgverzekeraar informeren welke Praktijk Chiropratie bij hun ingeschreven staat. Als bijvoorbeeld de nieuwe praktijk niet bij jou zorgverzekeraar op de lijst staat. Krijg je ook geen vergoeding terug.

Ook ik werd door verschillende kennissen op Chiropratie geadviseerd. Allemaal met 'geweldige'resultaten. Dus ik dacht nou, baat het niet schaad het ook niet. Dus ik naar een erkend Chiropraktor.
Ik ben nog nooit van mijn leven zo geschrokken als toen. Kraken deed het zeker, maar het gevolg was dat ik meer last kreeg van T. Nu zei deze persoon wel, dat het vaker voorkwam dat het eerst erger werd en daarna minder. Nou, die risico heb ik maar niet genomen. Ik volgde mijn hart en geest en ben blij dat ik het niet meer heb gedaan. Want het werd gelukkig van zelf minder.

Succes met je zoek en informatie tocht. :cool:

Groetjes, José :D

Geert

Chiropratie

Bericht door Geert » vr 17.08.2007 17:35

Hallo Forumleden.

Bedankt voor de info tot nu toe :cool: ik verwacht zeker nog meer info over deze methode van behandelen.
Wat ik tot nu toe lees is niet echt dat men er baat bij heeft ik sta zeker niet te springen dat het erger word :?:
Heb zelf ook info gevraagd via het CI team dat mij begeleidt en zei zullen het ook voorleggen aan de KNO arts van het AZM hoe deze er over denkt.
Dus ik ga voorlopig nog even rustig in de wachtkamer :)

Groet Geert.

rinskje

Bericht door rinskje » do 07.10.2010 17:43

Hallo, ik heb T gekregen door 1 (!) behandeling chiropractie! Heel erg! Ik had er nooit last van. Wel last van mijn nek etc.

Na de chiropractiebehandeling begon een dag later de T. Ik zit er nu sinds een maand aan vast en het wordt niet meer beter, alleen maar erger. Ik word helemaal wanhopig ervan, met name ook, omdat ik een enorme druk sindsdien heb op mijn oren en mijn neus. Die gaan dus ook niet weg.

Alleen als ik lig vermindert de druk, de T gaat helaas niet weg. Ik ben inmiddels aan de Rivotril en zie net dat magnesium en/of vitamine C zou kunnen werken.

Hier word ik echt ontzettend somber van. Het leven heeft geen kleur meer.

Kees

Bericht door Kees » do 07.10.2010 18:45

rinskje schreef:Hallo, ik heb T gekregen door 1 (!) behandeling chiropractie! Heel erg! Ik had er nooit last van. Wel last van mijn nek etc.

Na de chiropractiebehandeling begon een dag later de T. Ik zit er nu sinds een maand aan vast en het wordt niet meer beter, alleen maar erger. Ik word helemaal wanhopig ervan, met name ook, omdat ik een enorme druk sindsdien heb op mijn oren en mijn neus. Die gaan dus ook niet weg.

Alleen als ik lig vermindert de druk, de T gaat helaas niet weg. Ik ben inmiddels aan de Rivotril en zie net dat magnesium en/of vitamine C zou kunnen werken.

Hier word ik echt ontzettend somber van. Het leven heeft geen kleur meer.

Misschien eens Osteopathie proberen.
voor meer informatie kijk hier op het forum: http://forum.nvvs.nl/forum_oud/tinnitus ... 3562#33562
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

Plaats reactie