Gebruik van Remeron.

Moderators: moderator, forumadmin

Gebruikersavatar
Yahoo!
Berichten: 185
Lid geworden op: wo 20.07.2005 19:09
Locatie: Deventer
Contacteer:

Gebruik van Remeron.

Bericht door Yahoo! » za 01.01.2005 15:18

beste formleden,

Ik gebruik nu Remeron zo'n week en krijg het gevoel dat mijn T een stuk is verergert. Ik slaap er overigens wel beter op. Maar zodra ik wakker ben begint de T enorm te bonken. Erger dan voorheen.
Hebt dat met de Remeron te maken die ik sinds kort gebruikt?
Graag jullie mening hierover.

Groeten,

Johan.

Ho Johan,

je hebt de keus: volhouden of er mee stoppen!
Bij veel van dit soort middelen treed in de beginfase verergering op dat
langzaam weer minder kan worden omdat het lichaam er aan wend, maar mocht dit niet zo het geval zijn dan lijkt het mij verstandig om er mee te stoppen.(binnen 1 maand).

Groet, Ron

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast