rivotril

Moderators: moderator, forumadmin

sharmaine

Bericht door sharmaine » zo 16.11.2008 12:42

Hey hey , Ik wou even laten weten dat ik vrijdag avond de rivotrill heb geprobeert . maar ik vind het 10x niks . het werkt voor me niet genoeg tegen de pijn en ik werd er eigenlijk heel moe van . heb dus wel heerlijk geslapen

maarja voor dat ik zo moe werd kreeg ik soort van tics . ik beweegde dan heel raar met me armen dat was wel irritant.

en de dag daarna ( zaterdag) had ik niks meer in genomen en toen leek het al of ik aan het afkicken was .

de hele dag ben ik heel rustig geweest en heb ik me best raar gevoelt . steeds warm koud warm koud . en tegen de avond kreeg ik ook hoofdpijn en . echt savonds tijdens het avond eten begon ik helemaal te trillen ik kon amper dingen op tillen omdat ik bang was om het te laten vallen .

nu zondag voel ik me voor het eerst weer echt helemaal normaal... behalve dat ik nu ineens meer last heb van mijn linker oor dus die troep komt echt never nooit meer mijn lichaam in

dus vanavond ga ik eventueel een wiet theetje drinken of misschien morgen avond. ( om te kijken hoe dat is )

ik heb toestemming van de huisarts .

jullie krijgen het vervolg verhaal te horen !

=xxx= sharmaine

voor dat je jullie het nog niet wisten ik heb H+T .

sharmaine

Bericht door sharmaine » ma 17.11.2008 19:11

zo mijn eerste wiet thee ervaring zit er op hahaha :P

euhm ja laat ik als eerst beginnen dat ik een fout heb begaan :P

ik begon om kwart over 7 aan me theetje . ik en mijn vriend hadden een filmpje gehuurd me ouders waren de deur uit dus we hebben gewoon lekker op de bank in de huis kamer de film bekeken . om half 9 voelde ik nog helemaal compleet niks ....

toen heb ik nog even gewacht en besloot om 9 uur om nog een half kopje thee te drinken ( dit was dus mijn fout :p )

op een gegeven moment was mijn vriend ook naar huis gegaan rond half 11

en toen begon het hoor whahahah ik tripte hem aardig hard ik had het gevoel of ik zwaar bezopen was .

ik hoorde dingen soms harder dan ze in werkelijkheid waren of die er geeneens waren ( volgens mij )

later kwamen mijn ouders thuis toen ben ik maar naar me bed gegaan .

ik viel snel in slaap maar later in de nacht werd ik constant wakker en kon ik weer moeilijk slapen .

sochtends was ik nog een beetje duizelig .

maarja dit kan natuurlijk ook door slaap te kort geweest zijn.

maar na een beetje frisse lucht voelde ik me weer prima....

en nu komt het resultaat voor me oren!!!!!!

*TROM GEROFFEL *

Wiet helpt ! om gehoorschade draagbaar te maken .

mijn oorsuizen was toch behoorlijk zachter . en ik had de hele dag pijn in mijn linker oor dat was toen helemaal weg .

en met wakker worden heb ik meestal ook last . deze ochtend had ik ook nog wel wat last maar toch wat minder dan normaal....

maar voortaan houd ik het echt bij 1 kopje hahahah :P

=xxx= sharmaine

Matthias84

Bericht door Matthias84 » za 13.12.2008 18:39

sharmaine schreef:zo mijn eerste wiet thee ervaring zit er op hahaha :P
En het was nog niet uitgewerkt toen je dit bericht schreef ?
Anyway, je moet geen 4 regels laten tussen elke zin.

Steunebrink1988
Contacteer:

Bericht door Steunebrink1988 » do 27.10.2011 14:09

Ik blow zelf ook en dit helpt mij voor 100% de tinnitus te aanvaarden. Alleen zijn er verschillende soorten wiet met verschillende werkingen,, de 1 word ie juist harder van & de ander ploft ie op de achtergrond.

http://www.tinnitus-hyperacusis.nl

jaapkrullebol

Bericht door jaapkrullebol » do 27.10.2011 15:50

zozozo, blowen als middel tegen tinnitus ?

Tja, als het je goed helpt :)

sen

Bericht door sen » do 27.10.2011 16:29

Geloof het maar niet.

Blowen,dat word een;

Tango met een mank brein.

En dat ziet er niet uit.
Googl zelf.

Bbbbrrrrrr :shock:

Sen

angelace

Bericht door angelace » do 27.10.2011 17:20

waarom in een topic over rivotril blowen ?
roken en softdrugs bah maarja ieder zijn keuze...en als het werkt.

Steunebrink1988
Contacteer:

Bericht door Steunebrink1988 » do 27.10.2011 18:16

'Jah nee, drank das gezond,, en bijna iedereen zuipt zich toch weer aardig wat euro's er doorheen. Zet 10.000 blowers bij mekaar en je hebt een topsfeer.. Zet 10 kroeggangers bij mekaar en je hebt dikke ruzie & politie etc.

Inderdaad, ieder z'n eigen.

Maar wel buitenkweek nemen mensen,, Das niet zo sterk & trip je ook niet van..:D

udo j

Re: rivotril

Bericht door udo j » wo 22.05.2013 20:40

Een oude toppic maar aangezien deze over rivotril gaat bericht ik maar hier.

Ik gebruik nu zo 3 jaar rivtril voorgeschreven door het bekende uza.

Ik heb telkens de rivotril uit België gehaald maar om daar nu twee uur heen en twee uur terug
te gaan voor alleen rivotril vond ik toch te gek.

Dus gewoon bij de huisarts recept gehaald. Maar voor hun beging ik net met het medicijn
dus eerst 8 pilletjes toen 30 en nu pas voor drie maanden.

Hier moet ik de rivotril zelf betalen maar stukken duurder dan in belgie.
Vandaag boden ze bij de apotheek een alternatief medicijn aan.

Zelfde bestanddellen als rivotril maar van het merk Sandoz ipv roche.

Ik ga het maar proberen want deze krijg ik vergoed dus mocht ik geen verschil merken
kan ik hier op door.

iemand anders ervaring met dit merk?

vmg udo

NES

Bericht door NES » wo 22.05.2013 22:34

Ja udo geen idee.

Hier wel wat informatie;

http://www.cm.be/binaries/goedkope%20ge ... 102326.pdf

Wie wil, zoekt een mogelijkheid.
Wie niet wil, zoekt een reden

Bottle

Bericht door Bottle » ma 01.07.2013 13:43

udo j schreef: Vandaag boden ze bij de apotheek een alternatief medicijn aan.

Zelfde bestanddellen als rivotril maar van het merk Sandoz ipv roche.

Ik ga het maar proberen want deze krijg ik vergoed dus mocht ik geen verschil merken
kan ik hier op door.

iemand anders ervaring met dit merk?

vmg udo
Ja, bij mij hetzelfde, de apotheker raadde Sandoz aan.
Ik heb geen verschil gemerkt, alleen 1 keer de indruk gehad dat hij niet goed werkte, maar ik weet niet of zoiets kan voorkomen (een slechte blauwe-maandag-pil tussen de andere)

udo j

Bericht door udo j » ma 01.07.2013 22:36

Ik gebruik het nu al een paar weken en merk ook geen verschil.

Voorlopig ga ik er nog mee door. Heb geen bijverschijnselen.

mvg udo

Petervanderende
Contacteer:

Bericht door Petervanderende » di 12.11.2013 13:34

Ik gebruik al jaren Rivotril en kan er prima op slapen. Al 7 jaar slik ik 0,5 mg voor de nacht en heb nooit een grotere dosering nodig gehad.

Ron

Bericht door Ron » wo 05.02.2014 14:39

Ik heb al vele jaren lang last van tinnitus en heb Rivotril geprobeerd, echter zonder resultaat. Het werkte te niet. Het zorgde er niet voor dat ik de tinnitus (vanwege mogelijk verminderde emotionele respons) beter, kon verdragen en ook niet dat ik er beter door zou kunnen slapen. Ik heb wel een aantal antidepressiva geprobeerd zoals Remeron (goed slapen, maar door het wegvallen van emotionele controle zelfmoord neigingen), zoloft (een hel, alles werd erger, totale ontreddering) en Efexor (verergering van tinnitus). Deanxit en .... bood enige comfort (van de Ridder gekregen). Ik gebruik nu seroquel voor het slapen, want slaap maakt bij mij het verschil. Ik slaap daar nog steeds goed op (van 50 mg, naar 100 mg en nu slechts 25 mg) echter het vlakt-af waardoor emoties minder expressief zijn. Ik probeer dit middel af te bouwen, maar het lukt me niet echt, want de tinnitus gewaarwording wordt erger evenals de daaraan gerelateerde emotionele reacties. Ik denk dat ik eigenlijk niet zonder dit soort middelen goed kan functioneren, want ik heb sterke emotionele associaties (Limbisch connecties) waardoor emotionele demping noodzakelijk is. Daar hebben meer mensen problemen mee. Op het ATA-forum las ik dat iemand baat had bij antidepressiva vanwege de onverschilligheid die optrad door demping van emotionele response. Ik ben zo blij schreef hij, ik hoor het wel, maar het doet me niets. Dat heb ik ook bij het gebruik van dit soort middelen. Ik heb ook sint-janskruid geprobeerd, maar deze heeft geen invloed deze emotionele betrokkenheid. Mijn vraag: zijn er hier meer mensen die (eigenlijk ook om deze reden) niet zonder dit soort middelen goed kunnen functioneren en waar heeft men dan het meeste baat bij?

udo j

Bericht door udo j » wo 05.02.2014 22:14

Ik kreeg een paar jaar geleden rivotril voorgeschreven van een collega van dr ridder.Sliep als een speer daar op.
Maar na een half jaar werd dat al minder en nu merk ik eigenlijk niks meer.

Heb net twee keer geodenachtrust thee van dr volgel geprobeert. Slaap er licht op maar smorgens
erg duf. Neem ik dan af en toe.

vmg udo

Plaats reactie