Deanxit en Remeron

Moderators: moderator, forumadmin

Yahoo!
Contacteer:

Deanxit en Remeron

Bericht door Yahoo! » do 21.07.2005 20:01

Hallo Dietrich, may, tineke en Engelina,

Bedankt voor jullie reacties. Alleen zit ik nog met het volgende. De meeste
gebruiken het met deanxit. Kan je het ook incombinatie met Remeron gebruiken? Of uitsluitend Rivotril gebruiken?

Ik lees ook dat werking bij de meeste van jullie verschillend is. Bij de een
verminderd de H, maar heeft geen invloed op de T. Bij de andere Engelina precies het tegenovergestelde.

Ik hoop dat dit ook bij mee ook iets mag helpen. Af en toe is het net een orkaan mijn linker oor.Hopelijk brengt dit misschien enigszins rust.
Ik ga het in ieder geval proberen.

Ik las ik ook dat de meesten een hele lage dosis gebruiken.(slechts 1 a 2 mg. Is dit wel voldoende om enig effect te merken?

Ik las dat Engelina de hele dag met herriestoppers in loop. Ik had dat ook , maar ik probeer nu zo veel mogelijk zonder die herriestoppers, ik ben bang dat je op den duur nog meer gevoeliger voor geluid wordt. Ik denk dat je gevoeligheids dempel op den duur steeds lager wordt. Ik gebruik de oordoppen uitsluitend in noodgevallen als de Ten H echt niet meer harden is.Maar als ik mijn oordoppen inhebt , kan ik ze niet te lang inhouden want dan word ik gek van het gesuis, gerateld gebrom. Dus maar weer uit .

Groeten,

Johan

Beste Johan,

Ik gebruik al lange tijd geen Deanxit meer omdat het geen verbetering gaf.

Vorig jaar heb ik enige tijd Remeron gebruikt gelijktijdig met de Rivotril,
dat mag dus samen gebruikt worden maar je moet het toch overleggen met je huisarts.

Ik weet dat de hele dag herriestoppers in niet goed is, maar ik kan niet anders, zelfs bij stemmen
gaat de Tinnitus nog harder loeien, ik heb links allerlei geluiden en rechts
pulseren ( hartslag ) en suizen brommen, noem maar op.

Ik ben slechthorend en kon een paar maanden geleden nog met mijn hoortoestellen in een stille omgeving een gesprek voeren 1 op 1 maar ook dat gaat niet meer, het is niet meer te harden.

Dus ik kies er voor om de herriestoppers in te doen want anders is de tinnitus echt niet te verdragen.

Ik wens je heel veel sterkte toe, vr. gr. van Engelina.

Plaats reactie