Plan de campagne

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
Trees

Plan de campagne

Bericht door Trees » di 09.03.2010 22:33

Ik heb met mijn huisarts een plan de campagne gemaakt. Vandaag heb ik Betahistine gekregen en dat ga ik een paar weken proberen. Als dat niet helpt, gaan we verder kijken naar een ssri-medicijn. Ik heb in februari in het ziekenhuis poliepen laten weghalen uit alle holtes(het zal vol) in de vage hoop dat dit iets zou helpen. Niks natuurlijk, integendeel. Het wordt steeds erger. De piep is harder en er komen geluiden bij, zoals afvoerpijp en zoemen. Er moet dus wel wat gebeuren. Als ik geen uitzicht heb op verbetering, of niet van alles probeer, is het einde zoek.
In mei begin ik met mindfullness, eind maart naar het tinnitusteam van het UMCG (na zeven maanden wachtijd). Ik verwacht er niet zo heel van en denk dat je toch zelf dingen moet uitzoeken. Ik heb nu voor het eerst van mijn leven slaapmedicatie. Zat elke nacht om 2 uur klaarwakker in bed en dan tot 4/5 uur beneden. En dat terwijl de concentratie al niet best is. Ik hou jullie o de hoogte.

vlecht

Bericht door vlecht » wo 10.03.2010 00:05

Hoi Trees,

Een 'plan de campagne'? Op welke kieslijst ben je te vinden? :lol:

Maar serieus. Heel goed dat je actie gaat ondernemen. Van doormodderen wordt je alleen nog maar 'smeriger'. Waar blijft in godsnaam toch dat pilletje tegen tinnitus? Maar is een TRT misschien ook niet wat voor je, om de tijd te doden totdat, zal ik maar zeggen?

Het viel me trouwens net op dat je niet al je (langere) berichten in je boekje hebt opgenomen (bijvoorbeeld je allereerste posting). Wist je dat?

Heel veel succes met alles en hou ons op de hoogte.

Groeten,

Jeroen.

JV
Contacteer:

Bericht door JV » wo 10.03.2010 00:23

Hoi Trees,

Goed van je huisarts om in ieder geval te proberen om het 'systematisch' aan te pakken met dat plan van aanpak. Ik denk wel dat je iets positiever moet aankijken tegen het tinnitus-team want daar zit toch zo'n beetje de wijsheid... En zoals je ongetwijfeld op dit forum her en der hebt gelezen zijn er veel mensen die baat hebben gehad bij diverse trainingen e.d. (TRT bijvoorbeeld).
Succes!!

Gr.
Jos
Info? Tinnitus? -----> www.jvrijsen.nl

Kees

Bericht door Kees » wo 10.03.2010 13:34

Betahistine moet je wel minimaal 4 weken gebruiken om eventueel effect te kunnen hebben.

Dus met een paar weken kom je er net niet.
Let daar wel even op.
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

Trees

Bericht door Trees » wo 10.03.2010 17:07

Kees schreef:Betahistine moet je wel minimaal 4 weken gebruiken om eventueel effect te kunnen hebben. Dus met een paar weken kom je er net niet.
Let daar wel even op.
Mijn huisarts zei dat als ik na vier weken echt helemaal niks merkte, dat het dan weinig zin had. Hij had zelf niet zo'n hoge pet op van het geneesmiddel en had er bij zijn eigen patienten niet zo veel heil van gezien. Maar Betahistine hoort volgens hem bij 'baat het ietd an schaadt het niet'. Het is niet verslavend en je kunt er zo weer mee stoppen. Ik vind zelf medicatoe nogal eng en hou niet van pillen. Die slaappillen kijken me ook al zo aan. Maar ik heb gister drie natuurgeluiden cd's op mijn ipodje gezet en dat op mijn kop gedaan. Ging prima en ik ben zo in slaap gevallen met regen, vogels en water op de rotsen. Dat is natuurlijk beter.

Trees

Bericht door Trees » wo 10.03.2010 17:09

JV schreef:Hoi Trees,

Goed van je huisarts om in ieder geval te proberen om het 'systematisch' aan te pakken met dat plan van aanpak. Ik denk wel dat je iets positiever moet aankijken tegen het tinnitus-team want daar zit toch zo'n beetje de wijsheid... En zoals je ongetwijfeld op dit forum her en der hebt gelezen zijn er veel mensen die baat hebben gehad bij diverse trainingen e.d. (TRT bijvoorbeeld).
Succes!!

Gr.
Jos
Ja, ik ga in mei dus die mindfullness doen, en als ze in het UMCG iets aanbieden, doe ik natuurlijk mee. Ik probeer ALLES!

Kees

Bericht door Kees » do 11.03.2010 15:38

Betahistine kun je echt gewoon gaan slikken.
Heb het zelf ook gedaan aan het begin van mijn klachten.

Het stimuleerd de doorbloeding van het oor, daar gaat het om.
Het is inderdaad gewoon bij deze medicatie: baat het niet het schaad ook niet.
Laatst gewijzigd door Kees op vr 12.03.2010 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

Trees

Bericht door Trees » do 11.03.2010 19:37

Kees schreef:Betahistine kun je echt gewoon gaan slikken.
Heb het zelf ook gedaan aan het begin van mijn klachten.

Het stimuleerd de doorbloeding van het oor, daar gaat het om.
Het is inderdaad gewoon bij deze medicatie: baat het niet het schaad ook niet.
Ben er gisteren mee begonnen. Voorlopig alleen constant een vieze smaak in mijn mond, verder niks.

Jante

Bericht door Jante » za 13.03.2010 17:21

Succes Trees!
Hoop dat het iets doet!
Jante

Plaats reactie