ervaring gevraagd

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
aukje

ervaring gevraagd

Bericht door aukje » ma 20.02.2012 10:32

Hoi
Heeft iemand ervaring met oxzepam en met mirtazapine

zelf heb ik nl het idee dat de oxazepam na een uurtje de tinnitus doet toe nemen(de hoge tonen gaan ahw zingen,heen en weer ) wat naar een tijd van ongeveer een uur weer zakt

van de mirtazapine ben ik smorgens erg duf,moeilijk op te starten,maar dat slik ik nog maar kort dus dat kan evt nog beter worden (gebruik het voor de nacht )

graag jullie ervaring met medicijnen ook al is dit natuurlijk heel persoons gebonden hoe je reageert ,

groetjes aukje

aukje

Bericht door aukje » ma 20.02.2012 11:50

nee hoor dat ben ik me ook goed bewust ,maar zou gewoon graag willen weten hoe andere het ervaren hebben

groetjes aukje

betty
Contacteer:

Bericht door betty » ma 20.02.2012 17:44

Hallo Aukje,
Ik heb een tijdje oxazepam gebruikt maar ik heb het idee dat de tinnitus hierdoor verergert, niet na een uur maar als je het veel en lang gebruikt.
Ik gebruik nu valeriaan, dat heeft voor mij geen bijwerkingen.
Het andere middel dat je noemt ken ik niet.
groetjes Betty

Gerard52

Bericht door Gerard52 » ma 20.02.2012 22:11

Hallo Aukje,

ik slik 2x per week een oxazepam ,een enkele maal 3x, en voel me er goed bij.
Mijn huisarts wil dit nog een poosje aanzien maar wil dat ik er uiteindelijk mee stop.

Ik heb een T. welke meer aanvalsgewijs komt.Snachts heb ik altijd wel herrie in mijn hoofd. Meestal is het ritme zo, op twee van de drie dagen zakt de T.na het opstaan weg tot een klein piepje, soms zelfs vrijwel niet meer hoorbaar. Als ik een poos op bed lig komt de T.altijd weer meer opzetten. (De artsen hebben hiervoor geen verklaring)

De dagen welke ik veel last heb, een flinke! piep en een gevoel van 1000 krekels in mijn hoofd neem ik savonds rond 21.00 uur een oxazepam en slaap er redelijk snel op in en op door. De T. wordt er bij mij niet harder door en veranderd ook niet van toon.

Ik heb bijna een half jaar T. ,opgelopen na een lichte hersenbloeding.
Ik slik geen mirtazapine. Mijn huisarts heeft ze wel voorgeschreven daar ik de eerste maanden nogal in paniek was van de T. en depressief werd.
Tot heden red ik het zonder en ben ik weer wat opgekrabbeld. Na het lezen van de bijsluiter dufde ik het niet aan om te gaan starten.

Ik slik ook melatonine (3 capsules per keer) van bional. Ik heb het idee dat ik er beter op slaap en wat rustiger wordt.

Groet , Gerard.

Plaats reactie