Dr. de Ridder, voorgeschreven medicijnen

Moderators: moderator, forumadmin

Ron

Re: Dr. de Ridder, voorgeschreven medicijnen

Bericht door Ron » za 22.02.2014 10:48

Hoi romagnolo.

Deanxit is (in tegenstelling tot andere antidepressiva) niet zo'n sterk middel. Het geeft in combinatie met solian stabiliteit aan mijn toestand. In het begin was dit wel een beetje mijn redding. Ik neem het nu alleen als het wat minder goed met me gaat, want het werk vrij snel bij mij. Ik zou niet weten in hoeverre deze middelen invloed hebben op je evenwichtsorgaan? Ik denk dat je zo iets wel moet melden bij de Ridder en kan me niet zo goed voorstellen dat daar dan geen rekening mee wordt gehouden.

Ik weet niet of het een goede tip is, maar als tinnitus gerelateerd is aan je evenwichtsorgaan dan zou je een prisma bril kunnen proberen.

Alcohol is (ook) slecht voor je gehoor en maakt je evenwicht minder stabiel.
Als het je wat plezier geeft dan is het (voor wat je gemoed betreft) niet verkeerd, zolang het maar beheersbaar blijft.

romagnolo
Contacteer:

Dr. de Ridder, voorgeschreven medicijnen

Bericht door romagnolo » zo 23.02.2014 16:54

Ron
erg bedankt voor jou antwoord
heb veel aan ,beter dan mijn huisarts die fuxck doe en me iedere keer in psychiatrie sturen
ter wil dat mijn plaats is in een revalidatie centrum is ,door mijn vertigo post avelox en tarivid
heb een heel zwaar scooter ongeluk gehad
ook door combinatie : vertigo, slecht weer bladeren
op de grond ben uitgegleden met de scooter recht arm zwaar verbrijzel 3uur operation

nu mijn duizeligheid klachten zijn toegenomen

nee ik dring geen druppel alcohol all 20 jaar
dring alcohol vrij bier in de zomer want heb rivotril

..........
ik ga jou bericht printen en ga bij een Kno arts
is De Ridder terug in België ???

grt
Ro
grt
Antonino

Hannie10

Re: Dr. de Ridder, voorgeschreven medicijnen

Bericht door Hannie10 » do 16.04.2015 10:40

De medicijnen die mijn huisarts in Vlaanderen voorschreef (zie hierboven al) zijn zo al overgenomen, zonder enig probleem, door mijn huisarts in Nederland.

Het betekent in feite dat huisartsen zich laten adviseren en wel degelijk opzoeken welke medicatie nut kan hebben. Als de bijwerkingen te sterk zijn, geldt voor elk medicijn, dan moet je er direct mee stoppen en je huisarts om alternatief vragen. T & H gaan er niet mee weg, maar worden wel minder en voor mij dragelijk.

Ieder vindt hier min of meer een oplossing voor, telkens wel anders.
Ik heb dus inmiddels, na acht jaar, ook bijna alle behandelingen en centra doorlopen.
Zit nu in een vrij stabiele situatie doordat ik life style heb aangepast, en vooral eea geaccepteerd.
Mijn omgeving houdt rekening met me - na x jaren, steeds opnieuw uitleggen, verwijzingen naar websites met info, maar het heeft geholpen :-).

Plaats reactie