Pagina 3 van 3

Re: Betablockers verergeren Tittinus?

Geplaatst: zo 11.05.2014 18:04
door barry
Frits schreef:
barry schreef:we zijn hier toch als weldenkende volwassen
mensen onder elkaar?
Volwassen wel maar weldenkend.........?
Als ik jouw berichten lees zet ik daar wel vraagtekens bij.

Stop met die onzin. Zelfdoding is een serieuze zaak. Een
stap die je niet zo gemakkelijk neemt.
Frits jouw bijdragen kunnen we allemaal niet serieus nemen. Ik vind het argument dat je hier niet mag hebben over zelfdoding omdat daar andere fora voor zijn een kulargument. Ipv in dat topic in discussie te gaan, werd het topic direct op slot gezet. Hierdoor kon ik alweer niet meer publiekelijk reageren daar.

Er zijn heel wat mensen die zelfdoding overwegen door tinnitus. Ook op andere fora mag je blijkbaar niet praten hoe mensen met die plannen dat het beste kunnen doen. Niet om ze te stimuleren maar om ze te helpen, dat is mijn argument. Of moeten de railsen bezaaid blijven met opengereten dode lichamen?

Re: Betablockers verergeren Tittinus?

Geplaatst: zo 11.05.2014 18:12
door Frits
Wijze woorden, Elke.
Ik heb al 15 jaar T&H. Op het ogenblik na
twee hartoperaties is het zeer heftig. Ik
weet dus waar over het gaat.

Ik begrijp ook dat je soms moedeloosheid bent.
Maar als het de spuigaten uitloopt zoek dan hulp.

Aan de tinnitus is weinig te doen. Maar je kan
wel proberen om het leefbaarder te maken.

Re: Betablockers verergeren Tittinus?

Geplaatst: zo 11.05.2014 18:23
door NES
barry schreef:Hallo lotgenoten,

Ik las dat betablockers als propranolol en Oxezapam tittinus kunnen versterken. Dat zou slecht zijn want een hoop van ons, waaronder ik zelf gebruiken zo nu en dan wel eens dat kalmerende goedje..

Lees:

http://hearinglosshelp.com/weblog/can-b ... nnitus.php



Wat is jullie ervaring?


Dit is mijn ervaring niet. :idea: :idea: :shock:

Re: Betablockers verergeren Tittinus?

Geplaatst: zo 11.05.2014 20:50
door Kees
Geen idee.

Ik slik dit spul nu niet en nooit niet.
Alleen een paar pilletjes Melatonine om beter door te slapen.
Verder accepteer ik de herrie in mijn beide oren.
Klinkt best leuk wan ik heb het in stereo. :-(

Re: Betablockers verergeren Tittinus?

Geplaatst: zo 11.05.2014 22:04
door JanJohannes
Af en toe heb ik de aanvechting om iets
te gaan slikken.
Zoals laatst met de htp discussie.
Doorklikken laat ook allerlei risico's zien.
Dat is het mij niet waard.

Uiteindelijk kan ik mij altijd goed vinden
in de nuchterheid van Kees.
Ook ik wens geen medicatie te slikken.
Ik heb het geluk dat hiertoe geen noodzaak toe bestaat.

Ontspanning en soms (met mate) een glaasje wijn
doen het voor mij.
Ik hanteer losjes een weekprogramma met afwisselend,
meditatie, fietsen en fitness.
Bevalt goed.

Groet, Hans.

Re: Betablockers verergeren Tittinus?

Geplaatst: zo 11.05.2014 22:07
door NES
Top Hans

Mindfulness ,fitness en men groen thee
Doet wonderen

En

Rust en regelmaat :cool: :lol: :idea:

Re: Betablockers verergeren Tittinus?

Geplaatst: zo 11.05.2014 22:26
door barry
Wel eens gelezen dat zink kan bijdragen tot vermindering van de herrie. Ik slik het ook, nog niet spectaculaire verbetering gemerkt. Ook wel eens gelezen dat B12 supplementen kunnen helpen. Iemand ervaring mee, of is het weer een broodje aap verhaal van kwakzalvers?

Re: Betablockers verergeren Tittinus?

Geplaatst: zo 11.05.2014 23:16
door barry
Oh dit is die Hans Schepens:
http://www.optimalegezondheid.com/oorsu ... -methode/

Hoop niet dat het ook weer zo'n ordinaire zakkenvuller is ...

Re: Betablockers verergeren Tittinus?

Geplaatst: ma 12.05.2014 11:31
door elke
Pagina's met een dergelijke opzet lees ik al standaard niet.
Als ze nergens direct - to the point - komen... willen ze je vaak overhalen iets te gaan kopen.
Als iets werkt tegen tinnitus dan zou ik het persoonlijk direct delen met anderen die aan tinnitus lijden.
Niet dat ik goed model kan staan voor de gemiddelde mens :)

Ik gebruik nu phosfatidylserine. Ik merk nog geen verbetering maar wel iets in mijn vermogen om stress te hanteren, dat lijkt iets verbetert*. Ik blijf er zeker nog een tijdje mee doorgaan.

* Dit kan ook komen omdat ik ADD heb en er uit trials is gebleken dat het daarvoor kan werken.

Re: Betablockers verergeren Tittinus?

Geplaatst: ma 12.05.2014 11:49
door barry
anton13 schreef:
barry schreef:Oh dit is die Hans Schepens:
http://www.optimalegezondheid.com/oorsu ... -methode/

Hoop niet dat het ook weer zo'n ordinaire zakkenvuller is ...
Wat denk je zelf ..... :pirate:

(zie mijn post hierboven)
Kan het even niet meer vinden Anton. Zal wel aan mijn eigen lompheid liggen ;-)
Maar ik denk dat we dezelfde conclusie hebben, en dat is dat je nu voor 57 euro opgelicht mag worden? "De grote verdwijnmethode". My ass! Weer zo'n kwakzalver die over de ruggen van mensen met een vreselijke aandoening eens lekker wil cashen!

Re: Betablockers verergeren Tittinus?

Geplaatst: ma 12.05.2014 15:12
door Kees
Ik heb 4 verschillende E-books over Tinnitus.
Elk van de Books beweerd te kunnen helpen.
Niet dus.

Geef je E-mailadres en ik stuur ze op.
Je kunt ze dan op je gemak doorlezen.
Geld voor iedereen op het forum natuurlijk.

Re: Betablockers verergeren Tittinus?

Geplaatst: vr 07.11.2014 20:39
door romagnolo
barry schreef:Hallo lotgenoten,

Ik las dat betablockers als propranolol en Oxezapam tittinus kunnen versterken. Dat zou slecht zijn want een hoop van ons, waaronder ik zelf gebruiken zo nu en dan wel eens dat kalmerende goedje..

Lees:

http://hearinglosshelp.com/weblog/can-b ... nnitus.php



Wat is jullie ervaring?
Hallo

JA !!! b├Ętablokker versteken de Tinnitus weet ik all lang
en geven Tinnitus
maagzuuremmer ! geven Tinnitus en versteken de tinnitus
en word je impotent van !!

Propranolol = inderal ( heb ook gehad in de jaren 1994 )
geef mycose , oorsuizen ,longontsteking ,
en heb alle 3 gehad en mijn longontsteking was dodelijk !!!
oxezapam geef ook Tinnitus !!
helemaal troep
heb nu 20mg Pantoprazol mijn tinnitus is zo sterk dat ik tranen in mijn oog heb
de huisarts weten geen baal van bijwerking ,
allen wat ze gestudeerd hebben