Iboprofen

Moderators: moderator, forumadmin

bloempie

Iboprofen

Bericht door bloempie » zo 17.05.2015 12:38

Goedemiddag,
Heb al eerder gemeld op andere forumonderdeel dat ik sinds 7 mei kamp met ergere tinnitus....
Helicoptertje erbij, brom en suis harder en piep hoger. Fijn. Zee deprimerende duizelige weer achter de
rug met ook vol/dof oor af en toe, alsof er wat in zit. Dit na periode van stress, vastzittende bovenrug, drift/schreeuwbui zoontje en aansluitend spinnen op de sportschool met oordoppen (misschien sluit dat ook wel te veel af/druk/transpireren etc). Nacht erna misselijk, zweten, erger oorsuizen. Afgelopen tijd heb ik redelijk wat ibuprofen gebruikt voor de spierpijnen in mijn rug...weet niet of ik dat die avond ook nog heb genomen voor de oorpijn....hoe ironisch dat dit goedje dus ook oorsuizen kan veroorzaken. Zal bij mijn wel een combi van alles geweest zijn maar mijn vraag is eigenlijk of de schade van eventuele ibuprofen nog kan zakken. Ik ben gelukkig minder duizelig, oor is iets beter
wat betreft vol/dof/er zit iets in (dokter ziet niets overigens) en gisteren na zeer depressieve week weer gaan wandelen in mijn favoriete gebied. Voorlopig zie ik alles voor en na 7 mei....ik moet dit hardere volume verwerken en tegelijkertijd zo rustig mogelijk zien te blijven.....wat een kwellende kwaal is dit toch.... :-(

Plaats reactie