gehoorverlies/tinnitus beide oren

Moderators: moderator, forumadmin

Grid

Re: gehoorverlies/tinnitus beide oren

Bericht door Grid » wo 27.05.2015 13:17

@Paula,

De T heb ik ruim 10 jaar links en ook gehoorverlies links.
Tis ontstaan tijdens een depressie, en " toevallig " gelijktijdig met de start van Seroxat.
Heb het na 2 jaar kunnen handelen , ook goed met hulp van hoorapparaatje.

Maar nu sinds half jaar zoiets flinke gehoorachteruitgang links en de T die veel erger is, merk dat ik rechts ook een klein T je heb, dat benauwd me wel.

De wanhoop fase ben ik gelukkig voorbij, lees mijn topic maar, wat als je de wanhoop nabij bent, daar lees je mijn afgelopen 6 weken.

Verder is het zoeken naar de juiste verhouding drukte/geluid/bezig zijn en rust .
Die balans is nog zeer moeilijk te vinden, waardoor elke dag de man met de hamer langs komt
Eenzaam ben ik nooit.....
Ik en mijn Piep !!!

Paula '63

Re: gehoorverlies/tinnitus beide oren

Bericht door Paula '63 » ma 01.06.2015 20:15

hoi.. hoe gaat het daar... nog nieuwe ontwikkelingen... ?
ik ben vandaag bij het Erasmuszh in R'dam geweest, gehoortest weer, en gesprek kno-arts (slakkenhuis is de boosdoener, ze noemen het plotsdoof).... het levert allemaal niks op joh... audiologisch centrum in R'dam aanbevolen voor tinnitus/gehoorproblematiek-therapie... maar..... daar kan niemand meer terecht want veeel te lange wachtlijst pffff... nu maar op zoek naar een ander audiologisch centrum... heb net echt 2 vreselijke baaldagen achter de rug, zit dan weer teveel 'in m'n hoofd' en hoor alleen maar die afschuwelijke herrie... janken kan ik dan om alles

Plaats reactie