Pagina 1 van 1

ervaringen met orap?

Geplaatst: do 18.06.2015 17:24
door SAKEDEVENTE
mij helpt het zo, dat ik geen tinnitus meer heb, na drie jaar een hel,graag zou ik weten of iemand anders er al ervaring mee heeft?

Re: ervaringen met orap?

Geplaatst: vr 17.07.2015 18:11
door leja
Nee, dat heb ik niet, maar wel met Seroquel (quetiapine), ook een antipsychoticum. Ik slik dit voor iets heel anders en onlangs is de dosis verdubbeld naar 100 mg per dag. Wat schetst mijn verbazing, maar niet die van mijn psychiater (die hoorde dit wel vaker), mijn tinnitus is een stuk minder (meer dan de helft). Wat een verademing. Ook Zyprexa, staat in een ander bericht op dit forum, is een antipsychoticum. Zijn er meer mensen met dezelfde ervaringen?

Re: ervaringen met orap?

Geplaatst: vr 17.07.2015 22:47
door Grid
Ja zyprexa slik ik nu 7,5 Mg en de T last is ook flink afgenomen.
Je totale systeem wordt platgeslagen, dus de T ook merk ik.

Ik heb hiervoor Seroquel geslikt , hierdoor werd ik overgevoelig voor alle geluiden, dus andersom.

Ik slik de zyprexa nu sinds 2 juni jl., eerst 5 Mg avonds en 2,5 Mg smorgens, maar slik nu allebei s avonds, omdat ik overdag er zo lam en emotieloos er van werd.
Nu ik dit sinds 2 dagen zo doe, voel ik dat ik weer wat leef, maar de T neemt helaas wel weer toe.

28 juli krijg ik het adviesgesprek bij de GGz , na de 2 intakes die ik heb gehad en wil ik toch mijn medicatie gaan afbouwen, ik slik nl ook nog hoge dosis Seroxat.....

Maar voor nu, heb vakantie, is het wel fijn met de T wat op de achtergrond....

Re: ervaringen met orap?

Geplaatst: ma 20.07.2015 14:22
door SAKEDEVENTE
helaas,helaas,sinds een week werkt het niet meer, mij tinnitus is er kennelijk aan gewend, het is nu harder teruggekomen,en 24 uur per dag dezelfde, toon, wel anders nl lager en harder dan voor heen, sorry als ik mensen hoop gaf, ik ben nu weer opnieuw op weg naar het onvermijdelijke einde....

Re: ervaringen met orap?

Geplaatst: ma 20.07.2015 16:50
door Grid
Je hoeft toch geen sorry ervoor te zeggen, jou hielp het en wellicht waren er meer mensen die er baad bij hadden.
Ik merk dat de anti psychotica die ik gebruik ook de T last verlicht.

Sterkte en erg voor je dat de T weer in alle hevigheid terug is.....