Prednisolon kuur

Moderators: moderator, forumadmin

misterx2

Prednisolon kuur

Bericht door misterx2 » ma 03.08.2015 19:59

Gisteren is mijn stootkuur prednisolon 40mg van 10 dagen afgelopen.
Mijn ervaringen hierover:
Smiddags direct de 1e paar pillen genomen en ik merkte savonds direct al dat de enorme druk die ik op mij oren had, wegtrok. Heel prettig.. Helaas was dat niet blijvend, de volgende dag was het erweer, echter elke keer na dat ik de pillen had genomen merkte ik een verlichterung. Nu dat ik ze niet meer neem, merk ik dat ik af en toe nog druk heb.

Voor wat betreft de piep, de piep verstompte op de achtergrond, niet meer daadwerkelijk aanwezig om het zo maar te noemen. Erg prettig! Nu dat ik er vanaf ben merk ik echter dat ik de piep toch merkbaarder is geworden, harder niet, zachter als in het begin mwah misschien, niet echt van bewust Zeg maar.

Overgevoeligheid voor geluid: drama. Heel simpel, niet verbeterd, zelfde mate. Merk dat daar de druk ook weg komt. Gevoel alsof er iets los zit binnen in, waardoor je het gevoel krijgt dat er water in je oor zit en dat daardoor weer druk erop komt. Geluiden komen keihard binnen, gesprekken in huis is belabberd, buiten gaat. Continu aan het slikken om het luchtdruk op het zelfde niveau te krijgen zodat het geen pijn doet.
Als ik stil lig heb ikhet minste last..

Vrijdag naar de kno arts, hopelijk kan die er iets over zeggen

Plaats reactie