Ervaringen met Combodart

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
Johan Menheere
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 01.12.2008 20:16

Ervaringen met Combodart

Bericht door Johan Menheere » vr 19.10.2018 16:56

Ik slik sinds kort het medicijn Combodart en mijn tinnitus is nu harder en hoger.
Zijn hier meer ervaringen mee?

Pascal1994
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 10.09.2018 15:18

Re: Ervaringen met Combodart

Bericht door Pascal1994 » zo 21.10.2018 19:57

https://www.lareb.nl/nl/databank/Result ... ULOSINE%29


Volgens Lareb, 1 melding over oorsiuzen.
Wat de aanleiding is staat er jammer genoeg niet bij of het erger is geworden of is het daardoor ontstaan.
Wel kan ik zelf er uit herleiden dat het een vrij nieuw medicijn is, ook de werelds organisatie is er niet mee bekend nog

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten