midazolam dormicum

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
SAKEDEVENTE

midazolam dormicum

Bericht door SAKEDEVENTE » do 27.08.2020 23:54

vandaaag schreef mijn dokter dit voor omdat ik niet kan slapen van de extreme tinnitus,tot nu toe was ik van 1 via 2 naar drie clonazepam gegaan,die ik om 12 uur inneem dan slaap ik tot 5.30 of 6 uur dan gaat de sirene weer aan.maar ik heb er niet genoeg meer aan.dus geeft mijn lieve dokter mij nu 15mg midazolam,ik ben me echter rot geschrokken van de bijsluiter.
ik moet er vaak uit om kleine plasjes,te doen,ik ben 75,en dan heb je dat...maar ik ben ook duizelig en heb etalagebenen,claudicatio intermittens,dus snachts wil ik wel eens vallen.soms met vervelende gevolgen,een hersenschudding duurt nu aleen jaar,,,ik lees in de bijsluiter dat vallen en duizeligheid snachts 1 opde 10 keer voorkomen,dus voor ik er aan begin,gaarne advies van mede gebruikers,ook het advies van de bijsluiter om het maar 1 op drienachten te gebruiken snap ik niet,en de andere twee dan?

zoals gewoonlijk,gaarne uw hulp,u mag ook altijd mailen of bellen 0653133588

groeten,hans(sake)de vente uit badhoevedorp

ps bij mijn alsheimertest vandaag had 30 uit 30 goed,en ik weet ook alle antwoorden uit de slimste mens,dus dat gaat nog goed 8 )
email dellaertlaan@gmail.com

de arts zei:je moet er mee leren leven, op mijn vraag wie kan me dat leven leren, kreeg ik geen antwoord

udo j

Re: midazolam dormicum

Bericht door udo j » vr 28.08.2020 22:15

Misschien een rare tip maar waarom zet je geen po naast je bed voor de nacht. Dat voorkomt dat je kan flink vallen.

mvg udo

SAKEDEVENTE

Re: midazolam dormicum

Bericht door SAKEDEVENTE » za 29.08.2020 23:56

ik heb al een urinaal maar dan moet ikrechtop zitten opde rand van mijn bed en dan val ik om door de duizeligheid,maar dankvoor het meedenken
email dellaertlaan@gmail.com

de arts zei:je moet er mee leren leven, op mijn vraag wie kan me dat leven leren, kreeg ik geen antwoord

Plaats reactie