amerikaanse website tinnitus

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
caretaker

amerikaanse website tinnitus

Bericht door caretaker » di 27.11.2007 09:32

Hallo.Al geruime tijd krijg ik emails van www.t-gone.com.Ze schrijven vrij gedetaileerd over tinnitus. Ook bieden ze een kuur aan.Zou het op prijs stellen wanneer forumleden deze site bekijken en hun mening geven.Thanks,willem.

JV
Contacteer:

Bericht door JV » di 27.11.2007 16:34

Ik heb de site bekeken. Het lijkt me een of ander middel uit de homeopathische hoek. Ik heb daar zelf vrijwel geen vertrouwen in en de prijzen van het spul zijn van dien aard dat ik het bepaald niet de moeite van het proberen waard kan vinden. Als het daadwerkelijk HET wondermiddel tegen T. zou zijn zou het wel meer bekend zijn denk ik.
De op de site opgenomen 'algemene' info over T. is volgens mij 'algemeen verkrijgbaar' en geven de site een 'wetenschappelijk tintje'. Plaatjes van van mens 'in de put' of die zich de haren uit het hoofd trekken zijn in mijn optiek dan wel weer stemmingmakend: doel van de site is om het spul te verkopen.
Al met al: lijkt mij niks...

Maar... mocht iemand prachtige resultaten boeken met dit spul dan hoor ik het graag. 8-)

Kees

Bericht door Kees » do 29.11.2007 16:11

Hallo allemaal,

Ja, T-gone is een bekende waar je beter geen zaken mee kunt doen.
Kijk uit op internet met dit soort site's, voor je het weet is je portemonee leeg
en je oren blijven rustig doorpiepen. (van je lege portemonee).
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

Plaats reactie