Maskeergeluiden op MP3 speler

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
Erique

Maskeergeluiden op MP3 speler

Bericht door Erique » wo 16.07.2008 23:07

Hallo,

Heeft iemand misschien maskeergeluiden (vogels, golven etc.) op mp3 formaat voor me, of weet iemand waar ik die kan vinden of kopen?

Alvast bedankt.

Matthias84

Re: Maskeergeluiden op MP3 speler

Bericht door Matthias84 » do 24.07.2008 15:41

Erique schreef:Hallo,

Heeft iemand misschien maskeergeluiden (vogels, golven etc.) op mp3 formaat voor me, of weet iemand waar ik die kan vinden of kopen?

Alvast bedankt.
PC-programma's:

- Athmosphere Lite Plus (of ander versies...)
- Tinnitus masker deluxe

Van athmosphere lite kan je de trail versie voor een periode gebruiken gebruiken. Zit een ingebouwde recorder in. Best dan enkele geluiden opnemen voor de trial verlopen is. Die neemt op in .wav formaat en dan kan je laten omzetten in mp3 ook. Anders moet je de omzetting maar door een ander programma laten doen.

Tinnitus masker deluxe blijft altijd werken in trial maar je kan maar 20 sec opnemen met de ingebouwde recorder. Geen probleem, gewoon het geluid laten spelen en opnemen met de windows geluidrecorder (neemt bij mij op in .wma), of anders een aparte recorder.
De geluidsbestanden van het programma kan je trouwens afspelen met Media Player Classic.

Ik heb enkele mp3's van ruisbestanden (white noise, pink noise) , wind, regen op een dak, en de laatste 2 samen. In 1 van die laatste 3 zit wel een ping geluidje van windows dat er is tusen geslopen.
PM maar en ik bezorg ze je. Of als je aan die programma's niet uit kan wil ik wel een geluidje voor je proberen opnemen.

Teun

Bericht door Teun » do 24.07.2008 17:49

Op http://www.freesound.org/ staan een aantal goede bos/zee/regen/wind bestanden die gratis zijn. Je moet echter wel een niet-hotmail e-mail adres hebben.

Erique

Bericht door Erique » vr 25.07.2008 23:19

Ga ik proberen bedankt.

Plaats reactie