positieve berichten

Moderators: moderator, forumadmin

Carlo

Bericht door Carlo » ma 05.12.2005 13:16

Linda schreef:Ik durf het bijna niet op te schrijven (bang natuurlijk dat het niet blijvend is) maar ik heb als sinds een week geen gebrom meer in m'n hoofd. Ik heb al jaren een hoge fluittoon aan beide kanten, goed te verdragen, die hoor ik niet eens meer, maar sinds een halfjaar draait er een vrachtwagen stationair erbij in m'n rechteroor.
Nou, die laatste is dus echt al een week weg!
De oorzaak is me niet helemaal duidelijk. Ik heb het gevoel dat het is ontstaan door overmoeidheid, slapeloosheid en stress en ik heb de afgelopen maanden vele stappen teruggezet (en stappen vooruit in het positieve). Sinds begin november slaap ik weer (mede dankzij de tryptofaan) en ook de oordop die ik draag aan de rechterkant helpt goed.
De grootste winst voor mij zit "van binnen" m.a.w. ik sta anders in het leven, heb leren aanvaarden wat zich aandient. Maar dit proces is zeker ondersteund door meer te ontspannen (lekker hardlopen, meer rustmomenten te creëren, vaker ja tegen mezelf te zeggen,) door een homeopaat te consulteren en door voedingssupplementen te slikken.
Ik kan jullie dus niet DE oplossing aangeven (voor mijn situatie althans) maar het geeft toch hoop dat er mogelijkheden zijn.

Groetjes, Linda

Wat een goed nieuws Linda. Het geeft mij ook weer een beetje hoop ik heb nl. eenzelfde soort brom in mijn linkeroor. Zelf heb ik het idee dat de laatste weken ook mijn brom wat zachter geworden is. Ik loop momenteel bij een Ostepaat wellicht komt het hierdoor.

Groeten Carlo

Plaats reactie