Wat zal ik doen!!!!!!!!

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
Rachid

Wat zal ik doen!!!!!!!!

Bericht door Rachid » za 05.11.2005 16:30

In mijn zoektocht naar genezing dacht ik terwijl ik naar de tv keek en uri geller een lepel zag ombuigen,als die haartjes platliggen,kan hij mits hij die kracht heeft die haartjes weer niet terugvouwen????
krankzinnige gedachte mischien,maar ik heb hem toch gemaild!
Hier de mails:Dear Uri

I have Tinnitus and the ent said that haircells in the cochlea are bend and that is what giving the symptoms of tinnitus.
Now i saw you many many times on tv and i believe in your strength.
Can you with your power bend those haircells back????
Hoping to hear from you
Ron
het antwoord:Hi Ron,

I don't know if I can, but I believe I have a TV show in Holland in the coming 2 weeks, so do come over, and I will try for 5 minutes - no guarantees though, I am not a healer.

Email me next week and remind me who you are.
Peace and Love,

Uri

F.Y.I.: I will be on a major tour of theatres in the UK in 2006, my tour schedule is on my website. If you can, meet me there, and perhaps we can take a picture together!

My latest book Uri Geller's Life Signs, published by Readers Digest, is about transforming your life through understanding your personality type, it's an amazing book, fantastically produced in colour. Please acquire it directly from my site which will enable me to sign and dedicate it personally for you. I will also draw a small, unique design in the book, especially for you, which

could act as a positive, good luck symbol.

I write numerous columns for newspapers and magazines. You will find most of these in the press reports section on my web site at www.urigeller.com , While you are there you can read - free - some of my books, and others, which have helped many people worldwide.

I do indeed donate part of my income to childrenscharities and hospitals in my small capacity. I invite you to browse through my charities page at http://www.uri-geller.com/stchild.htm

If my message sounds too commercial, please forgive me, but I do want people to be aware of my work and my messages.

I wish you plenty of good health, love, happiness and remember to be positive, optimistic and believe in yourself.

Wat zouden jullie doen???????????????????????

ankie

Bericht door ankie » za 05.11.2005 19:53

ik ken die uri geller niet precies. Toch snap ik dat je je heil bij zo iemand zoekt. Ik heb zelf gemaild naar de kerk van Jan Zijlstra, die gebedsgenezingen doet. Ik geloof namelijk dat God ons kan genezen!

Daan

Bericht door Daan » za 05.11.2005 22:33

Als ie de rechte haartjes maar niet krombuigt. Ik ben toch heel benieuwd.
Ik en mijn piep(je).

Linda

Bericht door Linda » zo 06.11.2005 14:21

Rachid, gewoon proberen. Ik vind het antwoord van Uri ontzettend positief, hij neemt je serieus, doet geen valse beloftes en wie weet kan het helpen. Wij en de medische wetenschap weten niet hoe we aan T komen (vaak dan tenminste) dus hoe we er vanaf komen weten we ook niet. Kwaad kan het niet (volgens mij tenminste) en wie weet hoe de energie van Uri je kan helpen.
Al zou het geen genezing geven, dan wellicht rust of acceptatie oid.
Grijp je kans en ga!!

Succes en sterkte, Linda

Kees

Uri Keller

Bericht door Kees » zo 06.11.2005 16:43

Hoi Rachid,

Je moet maar zo denken, niet geschoten is altijd mis.
Gewoon proberen, zeker omdat hij zo positief op jouw bericht gereageerd heeft.
En hij zij ook eerlijk dat hij geen genezer is, maar het toch voor je wil proberen.
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

Rachid

Bericht door Rachid » zo 06.11.2005 16:56

Ankie ik ga vanavond kijken in die kerk in leiderdorp,ik zal je laten weten hoe of wat.
Wel met grote gewetensbezwaren ik ben nl moslim,en zie jeetje dus als een profeet,maar aan de andere kant denk ik we geloven in exact dezelfde God alleen voeren we ons geloof anders uit.

Rachid

Bericht door Rachid » ma 07.11.2005 10:47

Gisteravond ben ik daar dus geweest,het was een indrukwekkende gebeurtenis,veel ernstig zieke mensen,mensen die terugkomen om te zeggen dat ze genezen zijn,dat alles in een toch ontspannen en soms (klinkt raar onder deze omstandigheden) gezellige sfeer.
Ikzelf heb mij ook de hand op laten leggen nadat ik eerst gevraagd had of het een probleem was dat ik moslim was,was geen probleem we zijn allemaal godskinderen zei jan zeilstra.

Arie van den Heuvel

Bericht door Arie van den Heuvel » ma 07.11.2005 22:54

Beste Rachid,

Probeer eens in te zien dat alles god is. Jij, ik, en het universum waarin we leven. Dit vanuit de gedachte dat alles één is.

Misschien komen we dan tot het inzicht dat wij onze problemen op moeten lossen, en het niet een ander moeten laten doen.

Arie.

anitaheimans@hotmail.com

Bericht door anitaheimans@hotmail.com » di 08.11.2005 00:56

hoi arie
nou dat zegd mijn moeder nu ook altijd,zij is lid van de apostoliche gemeenschap.en dat is hun leer.
anita

Plaats reactie