Jambers

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
willy

Jambers

Bericht door willy » ma 07.11.2005 00:18

Ik heb naar Jambers gekeken vanavond ( zondag 6 nov.) en daar waren toch enkele mensen die geen T hadden maar toch echt wel problemen.
Twee broertjes van 17 en 19 jaar met een groei stoornis ( ze zagen eruit als 10 en 12 en hadden maar een relatief korte levensverwachting.

Een vrouw met een zeldzaam vermoeidheids syndroom.
Ze kon nog maar nauwelijks lopen en moest altijd maar slapen.
Tijdens het kijken hiernaar werdt mijn T toch wel iets op de achtergrond gedrukt.
HEB IK NU HET LEED NODIG VAN ANDEREN OM ME IETS BETER TE VOELEN !!!???

Tussen ( ik dronk 2 tot 4 liter melk per dag, sinds kort drink ik geen druppel meer en ik heb er baat bij ,weet iemand hier meer over?? )

Linda

Bericht door Linda » ma 07.11.2005 10:42

Hoi Willy,
Je hebt niet zozeer het leed van een ander nodig maar het relativeert gewoon je eigen situatie. Je baalt van je oorproblemen maar als je het leed van een ander ziet, zie je ook wat er ondanks dat oor nog allemaal te genieten is. Geeft toch niet, je bent ook maar een mens!
Wat die zuivel betreft: als je dit als zoekterm ingeeft op google kom je aardig wat sites tegen die publicaties bevatten waarom zuivel niet zo geweldig hoeft te zijn. Kijk daar eens op, misschien herken jeiets. Ik heb van meerdere mensen in mijn omgeving ook gehoord dat ze opknapten na het stoppen met melk.

Groetjes, Linda

Freddy

Bericht door Freddy » ma 28.11.2005 00:05

Ik heb er ook ervaring mee dat melk, T alleen maar erger maakt. Ale dat is mijn persoonlijke ervaring dan.

En het is ook zo als je eens rondt kijkt dat er ergere dingen zijn in het leven. Maar toch........ ik weet het niet, het onze mag je toch ook niet onderschatten dunkt me.

Eelste

Bericht door Eelste » ma 28.11.2005 19:07

Je moet niets onderschatten. Alles is 'erg' op zijn eigen manier. Voor degene die het heeft zoiezo. Als iemand gestoort is, denken we allemaal och wat zielig, terwijl er veel kans is dat degene het zelf niet eens merkt. Natuurlijk is het dan heel erg voor degene, die was zelf, als hij het kan snappen, ook liever 'normaal' geweest, maar dat was niet voor degene weggelegt.
Op de eerste plaats zou ik zeggen, probeer het voor jezelf zo goed mogenlijk te maken, want wat je hebt is heel erg en heeft een grote inpect op je leven. Dan kun je, als je jezelf onder controle hebt, anderen gaan helpen. Dat kan natuurlijk ook al terwijl je nog met jezelf bezig bent, maar toch.
Life is not a problem to be solved but a mystery to be lived.

Plaats reactie