Tinnitus na vaccinaties??

Moderators: moderator, forumadmin

Jante
Berichten: 570
Lid geworden op: zo 10.01.2010 22:24

Bericht door Jante » zo 12.09.2010 22:22

Ik weet waar je op doelt, Vragen.
Ik heb van mijn 2 hepatitis B injecties met Engerix zeker geen tinnitus gekregen want dat had ik al bijna 2 jaar, en het is ook niet erger geworden.
Maar na het lezen van berichten op dit forum durfde ik de 3e afrondende prik niet meer te nemen. Die had ik in april moeten hebben, heb het laten zitten.

Maar eigenlijk denk ik: ik heb al zoveel risicofactoren voor t/h dat dit vast geen rol zou hebben gespeeld.

Tinnitus is een bal met veel kanten. Ik denk dat het net is als wanneer je door je rug gaat: lichamelijk een zwakke plek maar meestal ben je dan mentaal overbelast geweest. Bij t/h is het zenuwstelsel vaak overbelast. Alle andere dingen zijn dan triggers en meer niet.
Vergelijk het met wanneer je geestelijk kwetsbaar bent, je fysieke weerstand is ook omlaag en dan eet je alleen maar patat en ga je bezweet na een dansavond in de wind en de regen lopen, zonder jas.
Waardoor vat je dan kou?


Groet!
Jante

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast