Ik heb heel veel slaap problemen.

Gr.Bart
Moderators: moderator, forumadmin
Hallo Bart,Bapamaci schreef:Hallo allemaal.
Ik heb heel veel slaap problemen.Als ik opsta ben ik na twee uur al weer doodmoe.En ik kan me niet meer herineren waneer ik lekker geslapen heb.Hebben jullie dat ook?En hoe lossen jullie dat op? :idea: Ik word echt wakker van het gefluit,maar het audiocenter zegt dat het ook kan zijn dat mijn hoofd te vol zit en dat ik het gefluit als oorzaak zie.Ik weet het af en toe niet meer.Moet ik nu mezelf geloven of wat een ander zegt.
Gr.Bart
Hallo Lieneke,Lieneke schreef:Beste Kees,
Je schreef dit in een eerder bericht: " Het is trouwens bekend dat de meeste mensen met Tinnitus zo'n 25 % van hun energie kwijt zijn aan deze Tinnitus." Ook ik ben soms ongewoon moe (dacht eerst dat het met leeftijd te maken had). Waar ligt dit nou aan? Is het zo dat de herrie dit veroorzaakt of is het iets anders?
Beste mensen,Lieneke schreef:Wat mij soms helpt is een MP3 met een voorgelezen verhaal of boek. Soms val in in slaap en wordt wakker met die gekke oordopjes in. Het moet wel een saai verhaal zijn anders werkt het niet.
Hallo Lieneke,Lieneke schreef:Bedankt, een duidelijke uitleg. Ik vind inderdaad mede door dit forum veel bevestiging, volgens mij win je hier al de helft mee. Heb je enig idee of er een breed onderzoek is geweest naar overeenkomsten bij mensen met T. Ondanks dat de ziekte ouder is dan "de weg naar Rome" is hierover weinig te vinden (of ik zoek niet goed).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten