Weer een voorbeeld waar je niet vrolijk van wordt

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
Co

Weer een voorbeeld waar je niet vrolijk van wordt

Bericht door Co » ma 22.03.2010 19:44

Onderstaande las ik op AD.nl:

EINDHOVEN - Een ballenjongen van PSV heeft zaterdag tijdens de topper tegen FC Twente een gehoorbeschadiging opgelopen, nadat vlak bij zijn hoofd vuurwerk ontplofte. De jongen, een jeugdspeler van PSV, heeft twee dagen na het incident nog altijd last van zijn oor, zo meldt de website van PSV.

Het is volgens PSV.nl niet voor het eerst dat vanaf de Oosttribune knalvuurwerk wordt gegooid naar het veld. PSV hoopt dat de gehoorbeschadiging tijdelijk is.

,,Rondom het veld zijn vele supporters, ballenjongens, officials, stewards, fotografen, mediamensen en anderen actief die door het gooien van vuurwerk ernstig bedreigd worden in hun veiligheid", aldus de Eindhovense club in een verklaring op de website. ,,PSV vindt het onbegrijpelijk waarom een enkeling het nodig vindt om de veiligheid van al deze medesupporters en medewerkers in gevaar te brengen.''

Tess

Bericht door Tess » ma 22.03.2010 22:14

Het verbaast mij dat er niet meer voetballers zijn met gehoorschade. Voetballen in een stadion vol lawaai (zingende en schreewende supporters) lijkt me nou niet goed voor je gehoor.

Groeten Tess

sen

Bericht door sen » ma 22.03.2010 22:29

Afschuwelijk,hoe krijgen ze het naar binnen
vuurwerk,ongelooflijk,ze weten niet wat ze een ander aan doen :-(
ppff joze

Plaats reactie