Drie dagen verder en ik ben nog steeds positief!
Het geluid is er wel maar veel en veel minder aanwezig. Echt heerlijk gewoon om niet meer overal die piep bovenuit te horen.
En het allerbeste: vanochtend heb ik het gewoon een half uurtje NIET gehoord!
Verder is het wel effe wennen, met de gewone dingen/geluiden heb ik geen problemen met het hoorapparaat
maar vanochtend bij een groepsbijeenkomst merkte ik toch wel dat het een "beperking" is.
Het lijkt net alsof ie bezig blíjft met zich instellen op alle geluiden en dat is een onplezierige ervaring
Waar ik ook niet bij stil had gestaan is dat ik geen muziek via bijvoorbeeld de ipod kan luisteren en ook de telefoon is tot nog toe een ramp
@ Maartje: ik heb alleen links een gehoorverlies: variërend van 60 dB op 4.000 Hz tot 40 dB op 8.000 Hz.
Met rechts hoor ik 100% dus bij mij geen vrees voor compensatie denk ik...
Wanneer mag jij ze gaan aanmeten???
Wel weer idioot dat ze de vorige keer zeiden dat het zo'n 1300 euro zou kosten en dat er afgelopen vrijdag opeens een rekening van ruim 1800 euro lag!
Komt er blijkbaar opeens ruim 400 euro bij voor een hoorpakket (?) en nog wat random kosten her en der.
Volgens hun zou ik zo'n 800 euro vergoed krijgen van mijn ziektekostenverzekeraar (zij hebben een computerprogramma
waarmee ze meteen kunnen "inloggen" bij de verzekeraar?!) ondanks het feit dat ik maar eenzijdig gehoorverlies heb.
Dat zou dus goed nieuws zijn! Hopelijk kunnen ze me daar volgende week meer over vertellen (ze hebben nu een aanvraag ingediend bij de verzekeraar).
Groetjes, Lilian