Kun je met erge T en H nog vliegen?

Moderators: moderator, forumadmin

Tjurven

Bericht door Tjurven » do 22.02.2007 21:25

Ik vlieg nog steeds, in het vliegtuig zelf valt het lawaai wel meet!

LET WEL OP!!!!!!

- als ze de passagiers afzetten met een busje aan het vliegtuig en je moet op de tarmac lopen om zelf in te stappen, bescherm zeker je oren!!!!!er kan wel eens een vliegtuig langskomen die aan het taxien is, en dit maakt veel lawaai.

- Indien je moet instappen langs een slurf , is er bijna geen probleem.

greetz

sandra

Bericht door sandra » zo 01.04.2007 17:50

Is er iemand die al langere vluchten (naar de VS bijv.) gedaan heeft? En met welke gevolgen? Ik heb al een heel aantal keer gevlogen (wel telkens binnen Europa en toen was de T nog minder) en kan me niet herinneren dat er in een vliegtuig zo veel lawaai is.

Ik had namelijk voor mijn T een paar weken geleden erger werd een reis geboekt naar Costa Rica. Is veel wandelen in de natuur dus lawaai ginder zou moeten meevallen. Zoals het nu met mij gesteld is, zie ik me echter niet in staat om die reis te ondernemen :-( Ga het nog eens aan de dokter vragen maar ik vrees dat de annulatieverzekering nog van pas zal komen ...

Sandra

Kees

Bericht door Kees » zo 01.04.2007 18:47

tineke schreef:Lieve mensen,
Ik ben veilig en wel in Geneve aangekomen, maar de vlucht was zeker geen pretje.
Ik vond het allemaal nogal erg lawaaierig en heb nu ook een luidere T. Maar ongeveer net zo erg als na een lange autorit ongeveer, dus hopelijk gaat het over een paar dagen weer beter.
Ik had wel veel pijn tijdens het landen door de druk. En dat duurde ook nog eens vreselijk lang. Dus ik heb wel een paar traantjes gelaten. Eerst bij het stijgen omdat ik zo bang was en niet wist wat ik moest verwachten en bij het landen omdat ik weer bang was voor problemen door de druk. Ja ik weet het, ben echt een watje.
Ben nu in ieder geval wel minder bang voor de terugvlucht, omdat ik weet wat ik kan verwachten. Als het vliegtuig start is het een hels kabaal en daar schrok ik enorm van, maar eenmaal in de lucht valt het allemaal wel mee. Het is wel luid en onaangenaam, maar nog nét te doen. Ik denk niet dat ik ooit hele lange vluchten zou aandurven. Maar een nieuw bezoekje aan Geneve zou ik wel weer aandurven, het uurtje was redelijk snel voorbij. Ik hoop alleen dat de T weer naar zijn normale niveau gaat zakken.
Het is hier prachtig weer, maar in Nederland en Belgie ook. Dus geniet allemaal van het zonnetje en fijn weekend.
Tineke
Hallo Tineke,

Misschien toch maar eens de Earplanes proberen.
Die regelen de druk heel langzaam via een speciaal keramisch filter.
Dat voorkomt dat de druk op je oren te snel veranderd waardoor het pijn gaat doen.
Je kunt ze bij de meeste Audiciënswinkels wel kopen.
Voor meer informatie kun je kijken op: www.earplanes.nl
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

Ries

Bericht door Ries » wo 16.06.2010 14:48

reactive tinnitus, dit is wat ik moet hebben, veel overeenkomsten in andere aandoeningen, maar dit lijkt het te zijn
vooral spreaak van vrouwen doet zeer

1 keer in de week een hardere peiep van 30 sec oongeveer daarvoor is het alsof trommelvlies beweegt

Plaats reactie