Goed nieuwsbox!!!!!!!!!!

Moderators: moderator, forumadmin

Daan

Goed nieuwsbox!!!!!!!!!!

Bericht door Daan » wo 17.05.2006 20:05

Ik heb al een week een bijzonder zachte T. Ik ben stevig aan de magnesium en vitaminecomplexen en de neusspray zit al 3 weken definitief in hetmedicijnkastje. De laatste maand wisselden harde perioden zich af met zachtere. Maar de zachtere perioden duurden steeds langer met een continue zachte T op dit moment dus.
Maar hoe het ook afloopt, mijn leven is er wel door veranderd.
Ik dacht een goed nieuwsbox is misschien een goed idee om verbeteringen te melden, hoe tijdelijk ze misschien ook zijn. Misschien helpen die ervaringen en berichten anderen om moed te putten.
Ik geloof dat ik hier ooit al ergens een goede berichten topic heb gezien, maar ik kon 'm niet zo snel vinden. Vandaar dat ik een nieuwe heb gemaakt.
Ik en mijn piep(je).

Vincent

Bericht door Vincent » wo 17.05.2006 20:09

Goed nieuws box een goed idee Daan!!!!!! Misschien zou dat de plaats van tinnitus en levensbeschouwing kunnen innemen. Kees?????

Wat voor magnesium + vitamines ben je a/h gebruiken en nog belangrijker hoe is het met je gehoor iaw versta je ook beter??

Daan

Bericht door Daan » wo 17.05.2006 20:21

hai vincent!

Ik haal hele doodgwone bruistabletten bij de LIDL. Mijn keukenkast staat er inmiddels vol mee en het kost bijna niks.
Ik los dan een magnesiumtablet en een vitaminetablet (oranje buisje) op in een glas water. Hoeft niet, maar dan ga je serieus schuimbekken. :)Dus de hele dosis ineens.Toen ik dat 3 dagen gedaan had, was het net alsog iemand het volume van de TV iets harder zette. Mijn T ging toen over in een zacht piepje ipv dat getetter. Ik heb toen expres eens een week niet '' gebruist'' en het hek was toen weer van de dam. Twee weken later herhaalde ik deze test en het resultaat is hetzelfde. Het lijkt voor mij te werken.
In dat vitaminecomplex zit ook een aardige dosis biotine. Misschien dat veel biotine voor mij ook lekker werkt.

Bij mij werkt het in ieder geval beter dan een gebedje. :cool:
Ik en mijn piep(je).

Vincent

Bericht door Vincent » wo 17.05.2006 20:22

Daan zei: Bij mij werkt het in ieder geval beter dan een gebedje.

hahaha

ankie

Bericht door ankie » wo 17.05.2006 21:31

Liever een tabletje dan een gebedje...

Ik ben blij voor je Daan. Ik heb ergens in het begin ook al eens een topic over magnesium geplaatst. Ik wist niet dat die van de Lidl ook zo goed helpen. Zal eens kijken, wij wonen er vlak naast.
Maar of het beter helpt dan een gebedje? Ik heb niet het idee dat je dat laatste hebt geprobeerd.

Daan

Bericht door Daan » wo 17.05.2006 23:00

Proberen kan geen kwaad. Succes ermee. Laat me weten of het ook ietwat verbetert dan.

gr

Daan
Ik en mijn piep(je).

bizzie

Bericht door bizzie » do 18.05.2006 12:51

Fijn voor je Daan. :D
En een goed idee zo`n goed-nieuws item !!

Ik gebruik zelf ook magnesium/calcium en daarbij een neusspray. Daarnaast ga ik ook naar de osteopaat en heb daar erg veel baat bij.
(Gisteren weer geweest en vandaag meteen alweer een veel zachtere piep :-D

thijs

Bericht door thijs » do 18.05.2006 19:31

Ha goed nieuws!! Ik ga dat ook maar eens proberen, kan in ieder geval geen kwaad..

en bizzie, Daan bedoelt volgens mij juist dat ie geen neusspray gebruikt :wink:

bizzie

Bericht door bizzie » do 18.05.2006 20:42

Ja , je hebt gelijk :P
Ik ben er pas weer mee begonnen omdat ik toch telkens merk dat 1 van de 2 neusgaten dicht zit.

Waar ga je mee beginnen Thijs ? Met de calcium en magnesium of de osteopathie ?

Daan

Bericht door Daan » do 18.05.2006 21:51

Ja, vooral geen neussprays zoals otrivin of eigen merkversies ervan. Maar je moet maar eens uittesten.
Ik en mijn piep(je).

thijs

Bericht door thijs » do 18.05.2006 22:20

de pillen natuurlijk :P goedkoop en direct resultaat

neusspray heb ik zelf nooit gebruikt, ben er geen fan van

ineke niekus

Bericht door ineke niekus » za 20.05.2006 12:21

Las dit op Doof.nl- de leukste ontmoeting.klik op http://indiaenews.com/20006-05/7896-win ... loss.h.t.m. Ineke

betty
Contacteer:

Bericht door betty » za 20.05.2006 16:04

Hallo Daan,
Leuk om te horen dat bij jou vitamines ook helpen. Bij mij helpen ze in ieder geval goed, ik gebruik ook vit.C. en magnesium enz. Ik heb sindsdien geen meniere aanval meer gehad en de tinnitus is ook over, alleen heb ik nog hyperacusis.
groetjes Betty

Daan

Bericht door Daan » za 20.05.2006 18:08

hai betty!!

THX!

Eigenlijk zouden we het in de goednieuwsbox moeten bijhouden wat mensen doen om die T meetbaar omlaag te krijgen. Nu zijn we met zijn tweeen die hetzelfde doen en we merken er beiden effect bij. Nou ga ik er dus zeker mee door! :cool:
Ik en mijn piep(je).

Vincent

Bericht door Vincent » za 20.05.2006 18:25

ik heb ook magnesium, je moet wat hè, dus ik zal ff kijken hoe het gaat, vitamines slik ik al jaren met die voedsel van tegenwoordig. Denk wel dat het belangrijk is wat de reden is van T&H. Denk dat betty hele andere oorzaken ten grondslagen aan haar ziekte beeld dan mensen die in lawaai hebben gestaan

Plaats reactie