Afgelopen dagen zijn we een paar dagen naar het Sauerland geweest ik merk dan meteen dat mijn T veel rustiger is, eenmaal weer thuis dan begint het feest weer, jammer genoeg.
En de ene dag kan ik er beter mee omgaan dan de andere dag.
Carla

Moderators: moderator, forumadmin
Heb 8 uur geslapen. Heerlijk, even rust in het hoofd. Heb wel anderhalf uur geworsteld, walkman op, walkman af. Maskeren met natuurgeluid en muziek gaat nog, maar dat geluid gaat me op een gegeven moment ook irriteren.ineke_vloothuis schreef:En JVE, heeft het bad geholpen? Hoop dat je slaapt vannacht. Nachtrust is erg belangrijk, en dan ziet het er morgen allemaal beter voor je uit,na dat de mist optrekt krijgen we mooi weer, dus een heerlijke boswandeling zou ook voor jou een ware oppepper zijn, wens je er sterkte mee en slaap lekker Ineke
ik bedoel helemaal niet dat je het moet negeren.sandra schreef:Maar... ik geloof even hard dat bij sommige mensen het geluid in hun hoofd zo luid is dat het vrijwel onmogelijk te negeren is.
Hallo Henriëtte,henriette schreef:Ik voel me niet vaak eenzaam als mens.. Maar in mijn tinnitus daar voel ik me wel vaak eenzaam in..dus ik heb vaak gestemd..
Maar tegelijkertijd moet ik mezelf voorhouden.. dat ik niet de tinnitus zelf ben...
Dwing mezelf ook om de deur uit te gaan. en dingen te ondernemen.
Het onbegrip wat ik hier vaak terug zie komen.. ja daar heb ik ook last van. zelfs mijn eigen man( een schat hoor) beseft niet hoe en wat je meemaakt...
Aan de andere kant kun je ze dat ook weer niet kwalijk nemen.. Ik weet namelijk ook al jaren niet meer hoe het is om geen tinnitus te hebben.(nu praat ik even voor mezelf).
Het is al zolang gaande bij mij.. ik kan me niet herrinneren hoe het is om het niet te hebben... doch.. ik kan me wel herrineren wat het was om er een stuk minder last van te hebben.
Eenzaamheid zit hier letterlijk tussen mijn oren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten