Morgen 1 nov naar Duitsland, wie nog meer?
Moderators: moderator, forumadmin
Volgens mij hebben jullie het over onderstaande link
http://www.wdr.de/mediathek/html/region ... nnitus.xml
Het is een filmpje, in het Duits.
Erica
http://www.wdr.de/mediathek/html/region ... nnitus.xml
Het is een filmpje, in het Duits.
Erica
- irisrozemarijn
- irisrozemarijn
het gaat redelijk tot oke met mij, maar of dat door de kuur komt kan ik niet zeggen. Er is lichtelijke verbetering opgetreden, maar weet niet of dat is omdat ik er beter mee om kan gaan nu of door de kuur zelf. Ik sprak wel een duitse dame die heel erg last had en na de 9-de dag was het sterk verbeterd en de dokter zei ook tegen mij; dat het bij mij wel ietsie beter moest zijn geworden! Dus door de kuur en mijzelf kan ik zeggen dat het wel een positieve bijdrage is geweest 

Vivere Memento!
ruis
Hoi iris
,had je ook na het eerst infuus meer suizingen . Of na het innemen van de tablet tegen maagpijn?? Ik heb al meer last omda tik daar naar toe gereden ben enz.
En nu ruis mijn linker oor al e en gek. Na een infuus. Heb er nu dus al spijt van dat begrijp je, een van de reden was dat een kno arts zei dat ik misschien een virale infectie had, T en H dan kwam dat vaker voor en is moeilijker aan te tonen,
of ik nog voor een tweede ga ??????????????????????????
ALs je van een keer meer suizen krijgt lijkt het me beter om te stoppen, dan trekt he tmisschien snel weer weg?? wat is de ervaring van anderen??
Groet DO
,had je ook na het eerst infuus meer suizingen . Of na het innemen van de tablet tegen maagpijn?? Ik heb al meer last omda tik daar naar toe gereden ben enz.
En nu ruis mijn linker oor al e en gek. Na een infuus. Heb er nu dus al spijt van dat begrijp je, een van de reden was dat een kno arts zei dat ik misschien een virale infectie had, T en H dan kwam dat vaker voor en is moeilijker aan te tonen,
of ik nog voor een tweede ga ??????????????????????????
ALs je van een keer meer suizen krijgt lijkt het me beter om te stoppen, dan trekt he tmisschien snel weer weg?? wat is de ervaring van anderen??
Groet DO