Netwerk dinsdag 20 april Ned 2

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
Olle

Netwerk dinsdag 20 april Ned 2

Bericht door Olle » ma 19.04.2010 00:33

Als het goed is zend Netwerk dinsdag 20 april een item uit dat gewijd is aan het onderwerp gehoorbeschadiging door lawaai.
Meer valt er niet over te vertellen, dus ja, dat je het weet :)
Dinsdag 20 april Nederland 2 om 20:25u.

Het zou mogelijk verschoven kunnen worden naar later in de week, maar hou de 20e aan

Handig dat nu ook eens een "serieuze" zender aandacht besteed aan dit onderwerp. Naast BNN en binnenkort MTV is er dus een zender waar ook wat intelligentere mensen naar kijken, waardoor het misschien gehoord wordt door de hogere macht...
It's all in your head.....

qtip

Bericht door qtip » ma 19.04.2010 11:05

hopelijk niet een herhaling van een item uit 2007

http://www.netwerk.tv/node/1159
This may not make sense to you but I have found that not much of anything about tinnitus makes sense.

Olle

Bericht door Olle » di 20.04.2010 08:31

Actualiteitenrubriek

Week van het Oor
Zelfmoord plegen vanwege een gehoorbeschadiging. Vorig jaar gebeurde het in Belgie, waar de 29-jarige Dietrich Hectors zichzelf van het leven beroofde nadat hij een ernstige gehoorbeschadiging opliep. Hij kon niet leven met een continue piep in zijn oor. Deze week is het de Week van het Oor. Netwerk besteed er aandacht aan via een interview met de ouders van Dietrich. Ook bezocht Netwerk een aantal uitgaansclubs om het geluidsvolume van de achtergrondmuziek te testen.
It's all in your head.....

Soner88

Bericht door Soner88 » di 20.04.2010 11:01

Olle schreef:Als het goed is zend Netwerk dinsdag 20 april een item uit dat gewijd is aan het onderwerp gehoorbeschadiging door lawaai.
Meer valt er niet over te vertellen, dus ja, dat je het weet :)
Dinsdag 20 april Nederland 2 om 20:25u.

Het zou mogelijk verschoven kunnen worden naar later in de week, maar hou de 20e aan

Handig dat nu ook eens een "serieuze" zender aandacht besteed aan dit onderwerp. Naast BNN en binnenkort MTV is er dus een zender waar ook wat intelligentere mensen naar kijken, waardoor het misschien gehoord wordt door de hogere macht...
qtip schreef:hopelijk niet een herhaling van een item uit 2007

http://www.netwerk.tv/node/1159
Olle schreef:Actualiteitenrubriek

Week van het Oor
Zelfmoord plegen vanwege een gehoorbeschadiging. Vorig jaar gebeurde het in Belgie, waar de 29-jarige Dietrich Hectors zichzelf van het leven beroofde nadat hij een ernstige gehoorbeschadiging opliep. Hij kon niet leven met een continue piep in zijn oor. Deze week is het de Week van het Oor. Netwerk besteed er aandacht aan via een interview met de ouders van Dietrich. Ook bezocht Netwerk een aantal uitgaansclubs om het geluidsvolume van de achtergrondmuziek te testen.
Beste lotgenoten,

mag ik vragen wat "Netwerk" is en wat het inhoud???

Is dit een Televisie programma???

Kunnen wij het vanuit België ook volgen?

Indien niet, kunnen sommigen onder jullie beelden opnemen en op het internet posten???

Want ik ben ook wel benieuwd wat het is...

Indien iemand iets meer daarover kan vertellen zal ik enorm dankbaar zijn.

Mvg,
M.

drummer

Bericht door drummer » di 20.04.2010 13:05

Student88, het is een tv-programma iedere werkdag om 20.25 uur op Nederland 2

DaneV

Bericht door DaneV » di 20.04.2010 16:21

En je kunt het morgen op www.uitzendinggemist.nl bekijken als je het niet kunt ontvangen in belgie :)

JV
Contacteer:

Bericht door JV » di 20.04.2010 23:51

Goede uitzending (vind ik), duidelijk verhaal. Slechts één puntje van kritiek: tinnitus wordt wel heel erg gekoppeld aan gehoorschade door lawaai. Natuurlijk is dat tegenwoordig erg actueel met al die mp3's en zo maar toch.. er zijn meer oorzaken.
Info? Tinnitus? -----> www.jvrijsen.nl

Ida Kooiman

Bericht door Ida Kooiman » za 24.04.2010 16:14

Ben net terug van de camping, vandaar mijn late reactie op de uitzending van Netwerk.

Ben het met Jos zijn puntje van kritiek eens.

Fijn dat er nu meer aandacht in de media wordt geschonken aan tinnitus. Vind ook dat de indruk gewekt wordt,
dat tinnitus alleen veroorzaakt wordt door naar harde muziek te luisteren. Wij weten beter, er zijn hier op het
forum genoeg mensen die dat absoluut niet gedaan hebben en toch tinnitus in hevige mate hebben.

Het is natuurlijk bedoeld voor de jongere van nu die roekeloos met muziek luisteren omspringen dat begrijp ik wel.
Is ook zeer belangrijk. Maar er moet toch ook op de andere oorzaken gewezen worden denk ik.

Mijn man heeft tinnitus, hij hoort 4 geluiden. Eigenlijk weten wij niet hoe het gekomen is,
allerlei gissingen hebben we wel, maar zeker niet die van naar harde muziek luisteren.

groeten ida

udo j

Bericht door udo j » zo 25.04.2010 20:50

Ik heb de uitzending nog niet gezien maar wel zijn afscheidsbrief verleden jaar gelezen en als ik mijn niet vergis was het de H die zijn leven ondragelijk maakte en T en bij factor was maar mocht ik het verkeerd hebben bj deze. mvg udo

Kees

Bericht door Kees » zo 25.04.2010 21:53

udo j schreef:Ik heb de uitzending nog niet gezien maar wel zijn afscheidsbrief verleden jaar gelezen en als ik mijn niet vergis was het de H die zijn leven ondragelijk maakte en T en bij factor was maar mocht ik het verkeerd hebben bj deze. mvg udo

Het was inderdaad meer de Hyperacusis die hem dwars zat.
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

Plaats reactie