............J.Bijdeveld schreef:Medicinale wiet is inderdaad alleen op doktersrecept te verkrijgen.
Ik heb dit dus inderdaad ook een tijdje via mijn huisarts gekregen maar toen ik een tijdje sonder zat en bij mijn zuster logeerde en langs een coffeeshop moest om aan mij spullen tekomen kwam ik erachter dat de kwaliteit van de cannabis die ik via de dokter kreeg niet optimaal was.
Ik ben uiteindelijk, na lang proberen en verschillende soorten cannabis geprobeerd te hebben, tot de conclusie gekomen dat zelf kweken het beste werkt voor mij.
Ik gebruik de laatste 11 maanden white widow zaden en in de zomermaanden in mijn tuintje autoflowering cannabis zaden ..
Uiteindelijk zegt zelfs mijn dokter dat dit een goede oplossing is en vertelde hij mij dat hij meer patienten mijn voorbeeld laat volgen. Dit betekend toch wel iets?
goed heb alles gelezen ...
ik rook all lang niet bedoel cigarette ..malborro ben all lang gestopt want ik krijg hartklopping , en drink niet !
en van die Rivotril heb geen zien in sex plus word ik impotente ook nog van , die troep
......................
en hoe zit het met de wiet is echt de Tinnitus beduiden minder sterk ?
moet ik white widow canabis hebben ?? welke is de best tegen oorsuizen ??
ik denk dat ik naar een koffie shop ga...vragen