Monuril
Moderators: moderator, forumadmin
Re: Monuril
Je zult hier op dit forum niet zoveel mensen
tegenkomen met en blaasontsteking.
Ik heb op internet wel positieve berichten over
dit middel gelezen.
Als de dokter het heeft voorgeschreven gebruik
het dan maar gewoon.
Is het met Amoxicille niet gelukt?
tegenkomen met en blaasontsteking.
Ik heb op internet wel positieve berichten over
dit middel gelezen.
Als de dokter het heeft voorgeschreven gebruik
het dan maar gewoon.
Is het met Amoxicille niet gelukt?
Hartelijke groet,
Frits
Frits
Nee, moest meteen stoppen en even afwachten! Maar nu dit weer voorgeschreven, alleen er zit fosfomycine in en dat toxisch!
Hoi Rowena,
Ik kwam toevallig bij dit topic terecht, want sinds een tijdje gebruik ik ook Monuril. Heeft het bij jou uiteindelijk het gewenste resultaat geleverd? In het begin werkte het bij mij prima, maar ik heb nu een aantal dagen last van hevige bijwerkingen (lees: misselijkheid, braken én diarree. Alles wat maar kan optreden).
Is er iemand die bekend is met andere medicijnen? Een collega gaf me de tip iets te gebruiken wat echt gericht is op blaasontstekingen. Roter heet het, heeft iemand dit al eens geprobeerd. Zo ja, werkt het effectief?
Ik kwam toevallig bij dit topic terecht, want sinds een tijdje gebruik ik ook Monuril. Heeft het bij jou uiteindelijk het gewenste resultaat geleverd? In het begin werkte het bij mij prima, maar ik heb nu een aantal dagen last van hevige bijwerkingen (lees: misselijkheid, braken én diarree. Alles wat maar kan optreden).
Is er iemand die bekend is met andere medicijnen? Een collega gaf me de tip iets te gebruiken wat echt gericht is op blaasontstekingen. Roter heet het, heeft iemand dit al eens geprobeerd. Zo ja, werkt het effectief?
Laatst gewijzigd door langejan op do 12.10.2017 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik begrijp het niet goed. Een middel
voor blaasontstekingen tegen tinnitus?
voor blaasontstekingen tegen tinnitus?
Hartelijke groet,
Frits
Frits