CURE TINNITUS ORG:

Mededelingen over Tinnitus die niet bij bovenstaande onderwerpen passen.

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
Willem Ruist

CURE TINNITUS ORG:

Bericht door Willem Ruist » vr 16.01.2009 13:34

http://www.curetinnitus.org/video-and-s ... offer.html

Al surfende kom je vaak dingen tegen waarvan je denkt, misschien is het wat. Kijk veel in Engelstalige www-gebeuren want veel groter dan het Nederlandse, meer onderzoeken, andere behandelwijzen. Op mijn hoede voor rare special offers etc.
En ja ik zoek genezing, wil ervan af of het op aanvaardbaar niveau krijgen waardoor ik weer kan functioneren.
Deze ORG lijkt te goeder trouw. Ik zeg lijkt want ben sceptisch.
Video lijkt te gaqaan over iemand die dmv meditatie, mindfullness of misschien iets als Silva Mind Control, zijn Tinnitus helemaal onder controle heeft, ontspannen en geen last.
Meningen? Ervaringen?
Acceptatie, negeren ed het lukt me (nog) niet want Tinnitus te hard. Genezing zou mooier en beter zijn. Mogelijk of niet? Mensen die genezen zijn of het negeren zie je niet op dit forum denk ik.

JV
Contacteer:

Bericht door JV » vr 16.01.2009 15:12

Ik zag nogal wat dollartekens op die pagina.... dan houdt het voor mij al op.
Info? Tinnitus? -----> www.jvrijsen.nl

Willem Ruist

Bericht door Willem Ruist » vr 16.01.2009 15:33

Erg Amerikaans inderdaad. Ben ook erg skeptisch maar vind de geboden informatie toch interessant en de visie erachter niet perse verkeerd.
Per land, per cultuur vaak andere benaderingen voor zelfde probleem. Maar ook ik geef me niet op voor de free trial.

Willem Ruist

Bericht door Willem Ruist » do 12.02.2009 12:48

Heb dan toch die free trial zonder wat te betalen gekregen omdat ik email stuurde geen cent te betalen voor wat informatie.Daarna krijg je toegang tot wat meer informatie. Het is niet allemaal onzin wat er aan informatie geboden wordt maar ook niets nieuws en zeker geen cure.
De maker van de site probeert eigenlijk tegen betaling leden te werven en soort forum op te zetten om, stuurt bedelemails rond etc.. en schuift wat altermatieve en of "dubieuze" therapieen naar voren. Blaast dit vervolgens verschrikkelijk op. Maakt gebruik van de (wan)hoop van veel Tinnitus lijders die op zoek zijn naar een middel, een methode.
Het enige zinnige is een psychologische benadering die Loslaten heet. Je Tnnitus loslaten, de aandacht van je geest eraf halen, er afstand van nemen.
Goed invalshoek misschien maar niets nieuws. En zeker niet voor betalen.

qtip

Bericht door qtip » do 12.02.2009 13:08

anything for a dollar.
This may not make sense to you but I have found that not much of anything about tinnitus makes sense.

Plaats reactie