Kracht om door te gaan met leven

Mededelingen over Tinnitus die niet bij bovenstaande onderwerpen passen.

Moderators: moderator, forumadmin

jahn

Re: Kracht om door te gaan met leven

Bericht door jahn » do 26.10.2017 09:32

wings of love schreef:
ma 16.10.2017 17:13
jahn...... maar ik geloof er niets van...... .... Trouwens, als je wat beters te doen had zat je niet zoveel op dit forum!....
Heftig.
Boos?
Alle goeds!, Jahn ~ onderweg met afleiding, natuur, zachte muziek - een rijk leven ~ soms is het piepend overgevoelig gehoor bijna gewoon en soms is het behoorlijk pittig ~

wings of love

Bericht door wings of love » do 26.10.2017 15:28

Probeer je nu een discussie uit te lokken Jahn?? Dus wat ik al zei...je hebt blijkbaar niets beters te doen.

jahn

Bericht door jahn » do 26.10.2017 19:54

wings of love schreef:
do 26.10.2017 15:28
Probeer je nu een discussie uit te lokken Jahn?? Dus wat ik al zei...je hebt blijkbaar niets beters te doen.
Nee, ik schrok van die reactie. En nu weer.
Jouw inbreng was eerder opvallend mild en helpend.
Als mijn bericht en mijn vraag over komt als uitlokken of verveling:
ik weet dat ik het oprecht bedoel,
maar soms komt iets anders over dan bedoeld.
Alle goeds!, Jahn ~ onderweg met afleiding, natuur, zachte muziek - een rijk leven ~ soms is het piepend overgevoelig gehoor bijna gewoon en soms is het behoorlijk pittig ~

wings of love

Bericht door wings of love » vr 27.10.2017 07:44

Lieve Jahn...wat ben je toch een gevoelige ziel...ik denk dat ik je wel kan steunen(als spiritueel medium zijnde)
Normaal vraag ik een vergoeding voor mijn expertise maar voor jou doe ik het gratis...durf je het aan Jahn??
06-44422550.

jahn

Bericht door jahn » vr 27.10.2017 08:43

Johnpon schreef:
di 17.10.2017 10:38
....... Ik ben blij met wat jahn schreef, want dan wordt mijn vraag beantwoord. Een forum waarop geen vragen en reacties worden geplaatst heeft geen bestaanswaarde.
**Het aanbod, Wings, is voor mij niet kloppend.
Eerst lijk je oordelend en daarna hulp gevend.
**Soms worden berichten anders begrepen.
Bij Johnpon, op wie ik reageerde hier boven,
kwam het wel goed over ~ en dat is mooi
**Nu de opdracht aan mijzelf: formulering van Wings
niet negatiever lezen dan nodig.
**Mij begreep Wings 2x keer anders dan bedoeld
en dat kan wel eens gebeuren, vooral op een geschreven en anoniem forum.
**Wat mij betreft: terug naar thema van Johnpon,
de kracht vinden om door te gaan in moeilijkste periodes.

wings of love

Bericht door wings of love » vr 27.10.2017 13:17

Mooi gezegd Jahn....ben blij dat bovenstaande berichten(naar elkaar toe)dan toch in positiveit zijn geeindigd.

wings of love

Bericht door wings of love » di 07.11.2017 09:15

Lotgenoten die steun zoeken .Ik denk na 24 jaar oorsuizen te weten wat jullie doormaken... vandaar mijn aanbod.06-44422550

NancyJohan1951

Bericht door NancyJohan1951 » ma 04.12.2017 20:50

Hallo.

Ik vindt het vrij moeilijk om hier op het forum deel te nemen en stuur zomaar een bericht. Heb al geruime tijd last van Tinnitus vandaar. Sinds ik met pensioen ben lijkt het alleen maar erger maar misschien is dat het niet omdat ik nu minder bij geluiden hoor, althans dat denk ik. Ook heb ik diverse stukken hier liggen over het medicijn Auris-Midical-101. Kan iemand mij dar verder iets over vertellen. Ook is er 4 Miljoen € beschikbaar gesteld voor onderzoek in het UMC-Groningen.

Groeten, Johan

NancyJohan1951

Bericht door NancyJohan1951 » ma 04.12.2017 20:53

Hallo.

Ik vindt het vrij moeilijk om hier op het forum deel te nemen en stuur zomaar een bericht. Heb al geruime tijd last van Tinnitus vandaar. Sinds ik met pensioen ben lijkt het alleen maar erger maar misschien is dat het niet omdat ik nu minder bij geluiden hoor, althans dat denk ik. Ook heb ik diverse stukken hier liggen over het medicijn Auris-Midical-101. Kan iemand mij dar verder iets over vertellen. Ook is er 4 Miljoen € beschikbaar gesteld voor onderzoek in het UMC-Groningen.

Groeten, Johan

Johnpon

Bericht door Johnpon » di 05.12.2017 09:30

Auris-Midical-101 is hier op het forum deels behandeld.
viewtopic.php?f=46&t=3077&hilit=101

jahn

Bericht door jahn » do 07.12.2017 09:41

NancyJohan1951 schreef:
ma 04.12.2017 20:53
Hallo. Ik vindt het vrij moeilijk om hier op het forum deel te nemen en stuur zomaar een bericht.
Welkom, Johan.
Ik hoop dat je over de drempel stapt
zoals je nu ook deed
op momenten dat je herkenning, begrip, informatie zoekt
of ons een ervaring van jezelf wilt laten weten.
Alle goeds en sterkte.

NancyJohan1951

Bericht door NancyJohan1951 » za 10.03.2018 20:52

Ben ondertussen weer eens ingelogd.
Ik als nieuwkomer begrijp nog niet helemaal de doelstelling hiervan en zoek naar een soort handleiding. Ik doe de gok om hier mijn nieuwe informatie kwijt te raken.
Over de 4 miljoen € die er beschikbaar zijn gesteld aan de universiteit van Groningen (voor onderzoek van Tinnitus) heb ik verder nog niets vernomen. Wel kreeg ik deze week bericht uit Amerika betreft het medicijn LIPO FLAVONOID. Het is een verpakking van 30 capsules en schijnt voor 32% te helpen. Ook over het Zwitserse medicijn AM-101 (auris medical) heb ik niets meer vernomen.

Johnpon

Bericht door Johnpon » zo 11.03.2018 12:05

Er onderzoeken worden verricht, maar daar hoor je verder nooit iets meer over, tenzij er goede bruikbare resultaten worden verkregen.
Meestal worden onderzoeken die zijn afgerond op pubmed geplaatst.

Ik heb uit het grote onderzoek (zoals men dat noemt) begrepen dat voornamelijk wordt gekeken naar waar die tinnitus vandaan komt, maar of er ook naar oplossingen zal worden gezocht is onzeker. Hier krijg ik de indruk dat men eigenlijk iets onderzoekt wat men mogelijk al weet?
Het resultaat blijft dan zonder nieuwe inzichten een financieel onderonsje of levert daadwerkelijk iets op. Hoera Pluim, pluim!!!
Mocht het werkelijk iets opleveren moet je maar afwachten of er dan ook iets mee zal worden gedaan.

Bij ATA zijn er ook als wat miljoenen doorheen gejaagd (men in trots op financiële steun) maar het heeft echter nog niks opgeleverd.

LIPO FLAVANOIDEN worden in Amerika en nu ook in Canada bij tinnitus aanbevolen, maar het is onduidelijk in welke mate dit zou helpen bij tinnitus.

Er zijn in het verleden vele onderzoeken geweest, waar je nu niets meer van hoort. Ze waren gewoon een flop.

AM-101- zit volgens mij nog steeds in de testfase?

Er is vorig jaar 2017 (in Nederland) een onderzoek geweest naar het herstel van de haartjes in het binnen oor. In 2018 zouden hiervan de resultaten bekend worden gemaakt, maar hier hoor je ook niets meer van.

Ik had ook vernomen dat een Amerikaans team onderzoek zou doen naar het herstel van haartjes in het binnen oor, echter zou dit onderzoek 4 jaar duren.

Het herstellen van de haartjes in het binnen oor is iets waar velen (bedrijven) naar uitkijken en naar toe willen werken.

Het is ontzettend jammer dat er geen inzage is in wat men onderzoekt en onderzocht heeft of wat de bruikbare resultaten zijn.

Ik zou (en mogelijk ook anderen) maandelijks wel een bijdragen willen leveren aan een gedegen onderzoek naar oplossingen. Daarnaast vraag ik me af in welke mate de overheid bijdraagt?

Kortom het is en blijft een onzekere wereld.

Plaats reactie