slaapmiddel

Moderators: moderator, forumadmin

Gebruikersavatar
Roberto1
Berichten: 197
Lid geworden op: wo 02.01.2019 13:48

Re: slaapmiddel

Bericht door Roberto1 » zo 23.06.2019 10:41

Hoi Johnpon,
Toch de Diazepam in de ochtend gebruikt ipv gisterenavond ivm eventjes piep goede oor gistermorgen toch een beetje huiverig.
Spieren waren bij wakker worden toch meer gespannen maar bemerk nu weinig vd inname dat de spieren losser zijn misschien komt dit de hoeveelheid die 2 mg niet zoveel is sommige slikken 3 x 5mg per dag. Suis vanmorgen rustig maar bemerk door spierspanning vooral nu nek dat het toch weer hoger wordt. . Pfff lastig iets dit. Nou het worden mooie dagen dus weer die afleiding in..

Gr Roberto
Het is niet werken met Tinnitus maar aan .
Blijf rustig en zorg dat je conditie en mentaal de juiste balans kunt vinden.
Zo zul je je Tinnitus kunnen beheersen en een plek geven (gewenning)
of zelfs uitdoven. :)

Gebruikersavatar
Roberto1
Berichten: 197
Lid geworden op: wo 02.01.2019 13:48

Re: slaapmiddel

Bericht door Roberto1 » wo 26.06.2019 08:53

Hoi 4e dag Diazepam 2 mg ik stop ermee...
Idd wat je zei Johnpon kan T verergeren en dat gebeurd ook de suis is hoger.
Jammer had dit voor de spierspanning helpt wel een beetje maar wordt erook duf van..
Nu weer op eigen kracht.

Gr Roberto
Het is niet werken met Tinnitus maar aan .
Blijf rustig en zorg dat je conditie en mentaal de juiste balans kunt vinden.
Zo zul je je Tinnitus kunnen beheersen en een plek geven (gewenning)
of zelfs uitdoven. :)

Johnpon
Berichten: 297
Lid geworden op: vr 14.08.2015 11:58

Re: slaapmiddel

Bericht door Johnpon » wo 26.06.2019 10:21

Het is beter als je zonder Diazepam kunt.

Johnpon
Berichten: 297
Lid geworden op: vr 14.08.2015 11:58

Re: slaapmiddel

Bericht door Johnpon » di 02.07.2019 14:08

Ik gebruik nog (eerst 4 mg nu nog 2 / 1,5 mg) lorazepam (vrij lang), maar die wil ik nog verder afbouwen.
Helaas kun je lorazepam niet goed afbouwen omdat na 0,5 mg in relatie tot halveringstijd het te grote stappen zijn. Dus zal ik over moeten stappen op diazepam. Misschien kan ik lorazepam oplossen in vloeistof wat beter te doceren is?

Het vervelende van lorazepam is dat ze bij inname die tinnitus verergeren, ook bij te weinig inname (onttrekking verschijnsel). Door Langdurig gebruik neemt de werking af (is dan van korte duur) en blijven de bijwerkingen bestaan. Ze zorgen voor een Gaba onbalans.


Ik heb ze jaren geleden van de GGZ gekregen tegen onrust, en ben daar nog erg boos over.

Gebruikersavatar
Roberto1
Berichten: 197
Lid geworden op: wo 02.01.2019 13:48

Re: slaapmiddel

Bericht door Roberto1 » wo 10.07.2019 17:18

Johnpon schreef:
di 02.07.2019 14:08
Ik gebruik nog (eerst 4 mg nu nog 2 / 1,5 mg) lorazepam (vrij lang), maar die wil ik nog verder afbouwen.
Helaas kun je lorazepam niet goed afbouwen omdat na 0,5 mg in relatie tot halveringstijd het te grote stappen zijn. Dus zal ik over moeten stappen op diazepam. Misschien kan ik lorazepam oplossen in vloeistof wat beter te doceren is?

Het vervelende van lorazepam is dat ze bij inname die tinnitus verergeren, ook bij te weinig inname (onttrekking verschijnsel). Door Langdurig gebruik neemt de werking af (is dan van korte duur) en blijven de bijwerkingen bestaan. Ze zorgen voor een Gaba onbalans.


Ik heb ze jaren geleden van de GGZ gekregen tegen onrust, en ben daar nog erg boos over.
Je kunt ten dele GGZ hierop aanrekenen ze hebben geen flauw benul wat medicatie met je Tinnitus doet .
Bemerk ook in al je quotes dat je de regie wilt blijven behouden.
Dit heb ik ook :hum: maar ben het meer aan het loslaten en dat geeft ook de weerslag op je Tinnitus lager of schuift iets makkelijker naar de achtergrond.
Slik nu alleen mijn mirtazapine hoofdzakelijk voor nachtrust en ben weer gedeelte aan het werk (afleiding).Spierspanning nog steeds maar verminderd per dag maar ben erook niet meer zo
mee bezig...kortom afleiding en ontspanning..

Gr Roberto
Het is niet werken met Tinnitus maar aan .
Blijf rustig en zorg dat je conditie en mentaal de juiste balans kunt vinden.
Zo zul je je Tinnitus kunnen beheersen en een plek geven (gewenning)
of zelfs uitdoven. :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten