Gezocht: geruststelling

Mededelingen over Tinnitus die niet bij bovenstaande onderwerpen passen.

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
lindajansen

Gezocht: geruststelling

Bericht door lindajansen » zo 09.06.2019 01:31

Dag allemaal,

Kan iemand mij geruststellen? Ben helaas paniekerig. Het gaat niet echt om T, maar wel over het oor.

Was afgelopen twee weken licht verkouden. Gisteren ging mijn oor opeens dicht. Normaal zou ik maandag naar de ha hiermee gaan, zodat hij kon kijken of hij een oorprop zag of niet. Ik ga alleen morgen twee weken op vakantie naar buitenland :? Dus een bezoek aan de ha red ik niet meer. Nu ben ik dood benauwd om twee weken met doof oor op vakantie rond te lopen. Klinkt overdreven, maar ik heb hier zo een angst voor dit gevoel.

Ik gebruik nu Neusspray omdat ik las datdat ook kan helpen bij dicht oor na verkoudheid.

Heeft iemand goede ervaringen met Neusspray en dat het oor weer openging?

Het kan ook een oorprop zijn...dan ben ik komende twee weken het haasje ...

Bedankt voor de reacties!

Roberto1

Re: Gezocht: geruststelling

Bericht door Roberto1 » zo 09.06.2019 17:21

lindajansen schreef:
zo 09.06.2019 01:31
Dag allemaal,

Kan iemand mij geruststellen? Ben helaas paniekerig. Het gaat niet echt om T, maar wel over het oor.

Was afgelopen twee weken licht verkouden. Gisteren ging mijn oor opeens dicht. Normaal zou ik maandag naar de ha hiermee gaan, zodat hij kon kijken of hij een oorprop zag of niet. Ik ga alleen morgen twee weken op vakantie naar buitenland :? Dus een bezoek aan de ha red ik niet meer. Nu ben ik dood benauwd om twee weken met doof oor op vakantie rond te lopen. Klinkt overdreven, maar ik heb hier zo een angst voor dit gevoel.

Ik gebruik nu Neusspray omdat ik las datdat ook kan helpen bij dicht oor na verkoudheid.

Heeft iemand goede ervaringen met Neusspray en dat het oor weer openging?

Het kan ook een oorprop zijn...dan ben ik komende twee weken het haasje ...

Bedankt voor de reacties!
Vorige keer zie je meerdere chats dat het een oorprop was als ik jou was toch naar de ha
Voordat het je hele vakantie verprutst...

Gr.Roberto

Phoenix

Bericht door Phoenix » wo 12.06.2019 23:32

Hoe is het afgelopen?

Ik herken je gevoel. Ik kan er ook zeer slechtvtegen als mijn oor dicht zit. Alsof je bent afgesloten van de wereld. Klinkt wat dramatisch misschien :-)
Can there be comfort still...

lindajansen

Bericht door lindajansen » za 15.06.2019 09:04

Hallo,

Ben helaas paar dagen eerder teruggekomen van vakantie. Toch niet prettig dit gevoel. Maandag dokter. 😞 ik snap dat jullie het ook niet kunnen zeggen, maar zouden mijn klachten “gewoon” veroorzaakt t kunnen worden door den oorprop? Hier het verloop:

-licht verkouden sinds 2 weken
-bij wakker worden opeens oor dicht een week geleden
-korte vliegreis gehad met dicht oor (geen pijn gehad). Was heel zenuwachtig voor het vliegen.
-daarna kreeg ik een ruis in dat oor
-nog steeds dicht oor en ruis

Heb vaker oorprop gehad, maar toen zat er geen ruis bij. Ik ben nu bang dat het vliegen iets heeft beschadigd. Wat waarschijnlijk niet eens kan, maar toch....die angst dat het altijd zo blijft. Ik was ook heel nerveus voor het vliegen met dat oor. Of is het zeer aannemelijk dat de dokter mijn oor uitspuit en dat dat het was? Maar hoe kan het dan dat ik na het vliegen meteen een ruis kreeg en ik die nog steeds heb? Pfffff zo vervelend!

Roberto1

Bericht door Roberto1 » za 15.06.2019 13:57

lindajansen schreef:
za 15.06.2019 09:04
Hallo,

Ben helaas paar dagen eerder teruggekomen van vakantie. Toch niet prettig dit gevoel. Maandag dokter. 😞 ik snap dat jullie het ook niet kunnen zeggen, maar zouden mijn klachten “gewoon” veroorzaakt t kunnen worden door den oorprop? Hier het verloop:

-korte vliegreis gehad met dicht oor (geen pijn gehad). Was heel zenuwachtig voor het vliegen.

Heb vaker oorprop gehad, maar toen zat er geen ruis bij. Ik ben nu bang dat het vliegen iets heeft beschadigd. Wat waarschijnlijk niet eens kan, maar toch....die angst dat het altijd zo blijft. Ik was ook heel nerveus voor het vliegen met dat oor. Of is het zeer aannemelijk dat de dokter mijn oor uitspuit en dat dat het was? Maar hoe kan het dan dat ik na het vliegen meteen een ruis kreeg en ik die nog steeds heb? Pfffff zo vervelend!
De angst maakt alles erger dus afleiding en maandag naar de HA.

Roberto1

Bericht door Roberto1 » di 18.06.2019 19:16

Roberto1 schreef:
za 15.06.2019 13:57
lindajansen schreef:
za 15.06.2019 09:04
Hallo,

De angst maakt alles erger dus afleiding en maandag naar de HA.
En vervolg Ha toch prop of spanning?

Plaats reactie