Scriptie onderzoek.

In dit forum mogen zorgverleners en commerciële instellingen hun therapieën aanbieden.
Overleg met de moderator vóór het plaatsen is verplicht.

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
moderator
Site Admin
Site Admin

Scriptie onderzoek.

Bericht door moderator » za 16.09.2017 11:03

Een bericht en verzoek van Tine van Baalen.

Voor mijn scriptie moet ik een aantal personen (waarschijnlijk 6) met dezelfde aandoening/kwaal, 6 behandelingen geven.
Deze moet ik dan met elkaar vergelijken en kijken hoe iedereen hierop reageert en daaruit ev. conclusies trekken. Een uitdaging, al zeg ik het zelf. Maar een hele leuke…

Mijn idee is om mensen met tinnitus te gaan behandelen omdat hier in het reguliere circuit niet zoveel aan te doen is. Maar ik hoop van harte iets te betekenen voor deze patiënten.
Ik wil er een aantal nog dit jaar doen, te beginnen in oktober, en een aantal begin 2018.

-Ben je bereid om 6 behandelingen te ondergaan in een aantal maanden?
-Ben je bereid om daar een vergoeding voor te betalen?
-Mijn praktijk is in Naaldwijk (Westland).
Let op; De tinnitus moet géén bijwerking zijn van medicijngebruik.

Ben je nog steeds geïnteresseerd? Neem dan contact op via de website www.voetenopwolken.nl of mail voetreflex@voetenopwolken.nl

Er kan gereageerd kan worden t/m 30 september 2017 ?
Bedankt voor jullie aandacht.
Tine van Baalen.

nicole

Re: Scriptie onderzoek.

Bericht door nicole » do 21.09.2017 00:06

Het forum begint toch echt op een marktplaats te lijken....
Nu een oproep (via moderator geplaatst) van een voetreflexmevrouw die oproept mee te doen aan een onderzoek, de behandelingen mag je gewoon zelf betalen en uit het onderzoek zou mogelijkerwijs kunnen (!) blijken dat dergelijke behandelingen helpen de Tinnitus te verminderen....
De kosten per behandeling komen overeen met de behandelingen van andere voetreflexmevrouwen.

Waarschijnlijk verminderen dergelijke behandelingen ook de ongemakken van constipatie?

Plaats reactie