brief

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
Bapamaci
Contacteer:

brief

Bericht door Bapamaci » do 24.11.2005 16:56

Hallo allemaal.
Vandaag bij het audiocenter geweest.Ik ben nog steeds op de weg van acceptatie.(een lange weg)Ik heb het advies gekregen om een brief te schrijven naar mijn T waarinstaat hoe ik over hem denk en wat ik er mee wil.Ik ben geen schrijver maar ik probeer het toch maar.Ik kan me nu niet voorstellen dat ik dat ooit als mijn maatje zal zien.Maar je weet maar nooit.Verder heb ik gewoon een dipdag maar ik weet dat ik niet alleen sta.
gr.Bart
Me and my shadow.
www.bartboomsfotografie.nl

Linda

Bericht door Linda » vr 25.11.2005 15:36

Tsja, misschien zit er wel wat in, zo'n brief. Ben benieuwd wat je ervaring ermee is. Ik vind het zo gek nog niet. Kan me ook goed voorstellen dat T als maatje nog erg ver weg is. We willen er tenslotte toch liever vanaf.
Hoop dat je dip niet al te lang duur en zo ja, nou ja, ook die dan maar accepteren. We hoeven er niet altijd tegen te vechten of meteen en oplossing te zoeken, soms het het gewoon waardeloos. Dat te kunnen constateren scheelt al een hoop. Het IS gewoon zo.

Groetjes, Linda

Kees

Re: brief

Bericht door Kees » vr 25.11.2005 18:48

Bapamaci schreef:Hallo allemaal.
Vandaag bij het audiocenter geweest.Ik ben nog steeds op de weg van acceptatie.(een lange weg)Ik heb het advies gekregen om een brief te schrijven naar mijn T waarinstaat hoe ik over hem denk en wat ik er mee wil.Ik ben geen schrijver maar ik probeer het toch maar.Ik kan me nu niet voorstellen dat ik dat ooit als mijn maatje zal zien.Maar je weet maar nooit.Verder heb ik gewoon een dipdag maar ik weet dat ik niet alleen sta.
gr.Bart
Hallo Bapamaci,

dat is inderdaad helemaal niet zo gek.
Toen ik op Tinnitus Retraining Therapie zat moesten wij onze Tinnitus tekenen en inkleuren.
Dat is ergens hetzelfde als het een brief schrijven.
Probeer het en ga het anders ook eens tekenen.
wie weet hoe goed het helpt.
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

Plaats reactie