Tinnitus therapie op Ibiza

In dit forum mogen zorgverleners en commerciële instellingen hun therapieën aanbieden.
Overleg met de moderator vóór het plaatsen is verplicht.

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
Tommie
Contacteer:

Tinnitus therapie op Ibiza

Bericht door Tommie » di 21.07.2015 21:22

Ola!,...
Weet iemand hier iets meer van?
Mijn vriendin las een post van iemand op FB die een lasertherapie had gevolgd
bij een Duiste dokter op Ibiza en van haar T afgeholpen was incl. een beter gehoor had gekregen,....

moderator
Site Admin
Site Admin

Re: Tinnitus therapie op Ibiza

Bericht door moderator » wo 22.07.2015 12:45

beste forummers,

dit blijkt de LLLT te betreffen low level laser therapie.
Hier is al eerder op dit forum over gesproken.
Zoek maar op LLLT.

Met groeten.

jodick

Facebook bericht behandeling op Ibiza??

Bericht door jodick » zo 26.07.2015 13:52

Ik kom dit tegen op facebook is deze behandeling betrouwbaar en helpt het inderdaad?? Zo ja word deze behandeling ook in Nederland gedaan. Deze volgende tekst heb ik gekopieerd van facebook en is dus niet van mezelf. Graag hoor ik hier jullie mening over.
GRAAG DELEN met mensen waarvan je weet dat ze Tinnitus (oorsuizen) of gehoorverlies hebben!
Ik heb al jaren last van gehoorverlies en sinds een tijdje ook van Tinnitus aan een oor. Nu heb ik eindelijk een behandeling gevonden die echt helpt en ben ik niet alleen van de Tinnitus af, maar kan ik ook veel beter horen. Dit is geen grap en ik wil graag mijn ervaringen delen met mensen die ook last van hebben. Het is een Duitse arts die hier op Ibiza gevestigd is en veel bekende DJ's en producers behandelt. Ik had zelf na 3 laserbehandelingen al geen last meer van Tinnitus en heb daarna nog 2 extra sessies gedaan om mijn gehoor beter te maken. Ongelooflijk wat het resultaat is. Nu pas begrijp ik hoe slecht ik daarvoor altijd hoorde.
Als je op het eiland bent kun je 2 sessies per week doen bij hem in de kliniek, maar als je in Nederland woont kun je ook een apparaatje meekrijgen om het thuis verder te behandelen. Ik heb wel begrepen dat die behandeling dan wat langer duurt omdat deze machine voor thuisgebruik wat zwakker is, maar nog steeds meer dan de moeite waard! Ik was in anderhalve week (na 3 behandelingen op elke maandag en vrijdag van 40 minuten) geheel van de Tinnitus af! Het is dus super goed te combineren met je vakantie hier op het eiland.
Ik betaalde 100 Euro per sessie, een kleine investering voor zo'n grote verbetering.
Probeer altijd positief te blijven.

Tommie
Contacteer:

Bericht door Tommie » zo 26.07.2015 14:32

Dank allen die hebben gereageerd.
Ik vindt dit toch wel iets om eens te overwegen!

Grtz, Tom

Frits

Bericht door Frits » zo 26.07.2015 14:40

Succes er mee. We horen wel hoe het is gegaan.
Hartelijke groet,

Frits

dvdtje

Re: Facebook bericht behandeling op Ibiza??

Bericht door dvdtje » zo 26.07.2015 19:31

jodick schreef:...als je in Nederland woont kun je ook een apparaatje meekrijgen om het thuis verder te behandelen.
Thuis laseren?? Lijkt me niet verstandig....
Groetjes, Doortje

Plaats reactie